Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: تخلفات متعددی توسط پیمانکاران نیروی انسانی در سازمان بهشت زهرا و در شهرداری تهران انجام می‌شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۲۴۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا درباره جلوگیری از جنگ ایران ـ اسرائیل

به گزارش خبرآنلاین چارلز براون در گفت و گو با شبکه سی‌بی‌اس مدعی شد که آمریکا واقعاً تلاش دارد که از وقوع جنگ اجتناب کند و این بخشی از گفت‌وگوی من با همتایانم در منطقه (خاورمیانه) از جمله با وزیر جنگ اسرائیل بوده است.

وی در مورد احتمال دخالت نیروهای آمریکایی در هرگونه درگیری میان تهران و تل آویو گفت: ما اقدام هایی انجام می دهیم تا نه تنها از وقوع جنگ در منطقه جلوگیری شود، بلکه در همان حال از حفاظت از نیروهایمان در منطقه اطمینان یابیم.

به نقل از ایرنا رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در پاسخ به سوال مجری که در فحوای کلام خود احتمال ورود نیروهای ایالات متحده به درگیری احتمالی میان ایران و رژیم صهیونیستی را مطرح کرده بود، گفت: البته چنین احتمالی وجود دارد اما این چیزی است که ما تلاش می کنیم از وقوع آن اجتناب کنیم.

براون به تازگی در سنای آمریکا مدعی شده بود که حمایت تهران از حملات به نیروهای آمریکایی و مشارکت ایران در چنین حملاتی به بی‌ثباتی بیشتر در منطقه دامن می‌زند.

وی در ادامه هراس واشنگتن از برنامه هسته ای تهران ادعاهای بی اساس مبنی بر تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای را تکرار و ادعا کرد: گروه‌های شبه ‌نظامی نیابتی ایران از حملات هفتم اکتبر به ‌عنوان فرصتی برای حمله به نیروهای آمریکایی در سوریه، عراق و دریای سرخ استفاده کردند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894516

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش هزینه خدمات بهشت زهرا در سال جدید
  • تعیین اعتبار ۲۰هزار میلیاردی برای تکمیل باغ راه حضرت زهرا(س)
  • مشکلی بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • احداث باغ راه ۱۰ کیلومتری جنوب تهران
  • دیگر مشکلی برای بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • بهره‌برداری از باغ راه حضرت زهرا(س) در آینده نزدیک
  • درهای بهشت زهرا(س) باز شد؛ تجمع مردمی بر سر مزار شهید تهرانی مقدم
  • ادعای رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا درباره جلوگیری از جنگ ایران ـ اسرائیل
  • پیشنهاد خاص عضو شورای شهر برای نامگذاری یک پل | شربیانی : ترافیک محدوده بهشت زهرا(س) کم خواهد شد