Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حاجتی گفت:طرح استفاده از ظرفیت و امکانات بیمارستانهای دولتی و خصوصی در تربیت نیروی پرستاری باعث افزایش کلی ظرفیت رشته پرستاری می گردد اما در مورد پذیرش عادی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۲۵۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتاق بازرگانی: بخش خصوصی آماده پذیرش تعطیلی پنجشنبه‌ ها نیست

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با اشاره به ضرورت رعایت برخی الزامات برای آنکه شعار سال به شعور تبدیل شود، گفت: انتظار ما از مجلس این است که در تعیین تعطیلات پایان هفته نظرات بخش خصوصی را مورد توجه قرار دهد.

به گزارش ایرنا، محمود نجفی عرب رئس اتاق بازرگانی تهران و دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران با بیان اینکه در بخش خصوصی حتی یک نفر را نمی‌توانید پیدا کنید که آماده پذیرش تعطیلات پنجشنبه و جمعه باشد، افزود: طی این مدت به طرق مختلف اعلام کردیم که به جای پنجشنبه و جمعه، روزهای جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات پایان هفته تعیین شود. البته اغلب مراجعی که با آنها رایزنی شده، استدلال‌های ما را تایید می‌کنند که مانند برخی از کشورهای اسلامی به جای پنجشنبه شنبه تعطیل اعلام شود.

همچنین محمدرضا غفراللهی، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران، گفت: تعطیلی روز پنجشنبه چنانچه به تصویب نهایی برسد، تیر خلاصی به تحقق شعار سال جاری که جهش تولید با مشارکت مردم است، خواهد زد. چرا که کاهش روزهایی که امکان ارتباط با بازارهای بین‌المللی فراهم است، نتیجه مطلوب را حاصل نمی‌کند.

در نشست صدم شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران که با حضور رئیس‌کل دادگستری استان و تنی چند از قضات دادگستری برگزار شد، نمایندگان بخش خصوصی با اشاره به مشکلاتی چون تخصیص و تامین ارز، بخشنامه‌های محرمانه و خلق‌الساعه از راهکارهای تحقق شعار سال سخن گفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها
  • تعیین ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + جدول افزایش تعرفه نسخه‌ها
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری
  • تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۵۰ درصد افزایش می‌یابد
  • واگذاری پروژه‌های دولتی یکی از نمودهای مشارکت اقتصادی است
  • راه اندازی رشته های پرستاری و پیراپزشکی در ماکو
  • افزایش ظرفیت پزشکی باید متناسب با زیرساخت‌ها مانند بیمارستان‌های آموزشی باشد
  • اتاق بازرگانی: بخش خصوصی آماده پذیرش تعطیلی پنجشنبه‌ ها نیست