Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین:مراسم اهدای پنجمین دوره‌ی جایزه‌ی دکتر فتح‌الله مجتبایی روز سه‌شنبه پانزدهم دی ماه ساعت ۱۶:۳۰ با حضور اصحاب فرهنگ و اندیشه در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۲۹۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد

به گزارش تابناک به نقل از مس پرس، مراسم معارفه دکتر حسین مدرس خیابانی مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع مس ایران امروز با حضور مهندس محمدرضا موثقی نیا رئیس هیات عامل ایمیدرو، هیات مدیره، معاونان، مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیران مجتمع های تولیدی مس سرچشمه، مس شهربابک، مس سونگون و دره آلو برگزار شد.

افزایش تولید و سرعت بخشی به اجرای پروژه ها؛  اولویت شرکت ملی صنایع مس ایران

دکتر مدرس خیابانی در این مراسم، با تاکید بر این موضوع که اولویت اصلی ما در شرکت ملی مس بر دو محور متمرکز خواهد بود، گفت: اولویت نخست ما در شرکت، افزایش میزان تولید و اولویت بعدی سرعت بخشیدن به اجرایی شدن پروژه هاست.

وی با تاکید بر این موضوع که باید بتوانیم معدن را جایگزین نفت کنیم، خاطرنشان کرد: این در حالی است که معدن جایگزینی ندارد. باید به دنبال تعالی مجموعه شرکت ملی صنایع مس باشیم و اولویت ها را فراموش نکنیم.

دکتر مدرس خیابانی در پایان تاکید کرد: امیدواریم که با اتحاد، همبستگی و تلاش به تولید یک میلیون تن کاتد در چشم انداز تولید شرکت ملی صنایع مس ایران نایل شویم.

همچنین مهندس موثقی نیا رئیس هیات عامل ایمیدرو نیز با تبریک عید سعید فطر و تاکید بر این که در فرمایشات مقام معظم رهبری و صحبت های رئیس جمهور و نیز برنامه هفتم توسعه به موضوع معدن و صنایع معدنی توجه ویژه ای شده است، اظهار کرد: با توجه به دستور مقام معظم رهبری در آغاز سال 1403 در خصوص «جهش تولید و مشارکت مردمی» انتظار دارند این امر به طور قطع محقق شود که مهم‌ترین نقطه اتکاء در این خصوص بخش معدن و صنایع معدنی است. لذا وظیفه همه ما به ویژه دوستانی که  در شرکت ملی مس فعالیت می کنند، سنگین است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر خرمی شاد گفت: امیدوارم دکتر مدرس خیابانی نیز مسیری که در شرکت مس آغاز شده است را با توان بیشتری ادامه دهند.

مهندس موثقی‌نیا با اشاره به این که دکتر مدرس خیابانی از افراد با سابقه حوزه صنعت و در گروه مدیران ارشد محسوب می شوند و پیش از این نیز در وزارت صمت حضور داشته اند، افزود: امیدوارم با درایتی که در ایشان سراغ دارم شاهد رشد روزافزون و توسعه پروژه ها در صنعت مس باشیم.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدیه از زحمات دکتر امیر خرمی شاد مدیر عامل سابق شرکت ملی صنایع مس ایران قدردانی شد. 

دیگر خبرها

  • توقف فعالیت پنجمین دوره شورای روانشناسی و مشاوره
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ۶۰۰ میلیون جایزه تور ملی والیبال ساحلی در قشم
  • نشست «تبیین علل و نتایج پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان
  • انتخاب دکتر صابر امیری به عنـوان عضـو هیئت‌علمـی برگزیده طـرح کاظمـی آشـتیانی از سـوی بنیاد ملی نخبگان کشور
  • دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • حضور «گیج‌گاه» در کره جنوبی
  • مراسم معارفه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد
  • آغاز ثبت نام در پنجمین دوره جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سرا‌های دانش آموزی