Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان یافتن قرارداد 4 ساله فوق‌ستاره آرژانتینی با بازی ویدئویی فیفا، قرار است تصویر ستاره جدیدی روی جلد این بازی چاپ شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۳۲۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایدی در دل طارمی و آزمون جای می‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در سالیان گذشته با حضور مهدی طارمی و سردار آزمون در خط حمله زهردار بود و حریفان را به دردسر می‌انداخت، اما طی سه ماه گذشته یک بازیکن جدید هم به این جمع اضافه شده که درخشش او پشت سر این دو مهاجم در گل‌ها و طراحی حملات ایران موثر بوده است.

مهدی قایدی با وجود اینکه ماه‌ها از تیم ملی دور بود، بخاطر عملکرد درخشان در لیگ برتر امارات توانست خودنمایی کند و با تاثیرگذاری در بیشتر بازی‌های این فصل اتحاد کلباء در فهرست نهایی جام ملت‌های آسیا قرار بگیرد و در فیفا دی اخیر هم در دو دیدارِ مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 بازی کند.

ستاره ریزنقش تیم ملی در دو دیدار ابتدایی در جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین و هنگ کنگ  موفق به گلزنی شد و پس از آن هم در دو مسابقه برابر امارات و سوریه در ترکیب حضور تاثیرگذاری داشت، اما بعد از غیبت در سه بازی پیاپی، دیشب دوباره به جمع 11 نفر اصلی برگشت و گلزنی کرد.

مهدی قایدی پس از نیمکت نشینی مقابل ژاپن و قطر در جام ملت‌ها و حضور تعویضی در مسابقه رفت برابر ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 که یک پاس گل داد، شب گذشته در بازی برگشت در عشق‌آباد هم دوباره مثمر ثمر ظاهر شد و گل سه امتیازی زد.

قایدی که پس از جام ملت‌های آسیا در رقابت‌های باشگاهی دو گل به ثمر رسانده، یک پاس گل داده و پنالتی گرفته بود، با حضور تعویضی برابر ترکمنستان در نخستین بازی سال موثر ظاهر شد و شب گذشته هم مقابل ترکمن‌ها یک گل تماشایی زد.

بدون تردید عملکرد قایدی در جام ملت‌های آسیا و دو دیدار گذشته در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان و البته نمایشی که در رقابت‌های باشگاهی داشته، می‌تواند او را تبدیل به مهره ثابت تیم ملی در کنار مهدی طارمی و سردار آزمون کند.

دیگر خبرها

  • کلوزآپ: عملکرد تیم ملی آینده در فیفا دی مارچ
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • قایدی در دل طارمی و آزمون جای می‌گیرد!
  • کروس: بردن بازی‌های دوستانه فایده خاصی ندارد!
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی ایران و ترکمنستان بود
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه نویی: از فیفا و AFC برای اجازه برگزاری بازی در این زمین تعجب می‌کنم/ باز هم از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • جنگ آنری با رئال: دعوا به‌خاطر امباپه + سه!‏
  • با استناد به قوانین فیفا؛ اعتراض سرمربی تیم ملی وارد نیست!