Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@13:27:12 GMT

پیش بازی منچستریونایتد - شفیلدیونایتد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ | کد خبر: ۵۳۳۱۷۱۲

دو تیم منچستریونایتد و شفیلد یونایتد، امروز در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۳۳۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ویژه گروه بازسازی اولدترافورد؛ ساخت ورزشگاه جدید در راس اهداف

منچستریونایتد تحت برند «اولدترافورد» به استادیومی جدید خواهد رفت. 

طرفداری | مقدمات ورود منچستریونایتد به یک ورزشگاه جدید و مدرن نهایی شده است. 

به گزارش اتلتیک؛ گروه ویژه بازسازی اولدترافورد اولین جلسه خودش را به ریاست لرد سباستین کو برگزار کرد. این گروه که به نمایندگی از سر جیم رتکلیف وظیفه انتقال منچستریونایتد به یک ورزشگاه جدید را دنبال می‌کنند، ساخت یک استادیوم جدید را به عنوان اولویت انتخاب کرده‌اند. لرد کو که همانند پروژه المپیک لندن وظیفه رهبری را برعهده گرفته، در این مورد در X نوشت:

دیروز، ریاست اولین نشست گروه ویژه بازسازی اولدترافورد را برعهده داشتم. هدف از این نشست، آغاز گفتگو در مورد چگونگی ساخت یک ورزشگاه فوتبال رده جهانی در شمال انگلستان بود که بتواند منافع اجتماعی و اقتصادی قابل توجهی برای منطقه به همراه داشته باشد. 

در بازی‌های المپیک لندن ۲۰۱۲، به طور مستقیم شاهد این موضوع بودم که چگونه ورزش می‌تواند محرک قدرتمندی برای بازسازی شهری باشد و از اینکه بخشی از این پروژه هستم، بسیار هیجان‌زده‌ام. این نشست، آغازگر فرآیندی با مشارکت ذی‌نفعان مختلف برای بررسی گزینه‌های توسعه‌ی ورزشگاه و محوطه‌ اطراف آن بود. ما در ابتدای این مسیر قرار داریم و هنوز زود است که بگوییم به کجا ختم خواهد شد. با این حال، در طول مسیر با هواداران و ساکنان محلی مشورت خواهیم کرد و همه را از روند پیشرفت کار مطلع خواهیم ساخت.

در این پروژه، اندی برنهم (شهردار شهر منچستر)، سارا تاد (رئیس شورای ترافورد) و گری نویل به عنوان چهره‌ای از درون باشگاه در این پروژه حضور خواهند داشت. در جلسه روز گذشته، چهار عضو شامل متخصصان تجاری و سرمایه‌گذاری شهر منچستر به این گروه ویژه پیوستند. کولت روچ و تام کراتی به عنوان نمایندگان رسمی منچستریونایتد و اینئوس همراه نام‌های مطرح شده بودند. 

پروژه رتکلیف تایید شد؛ منچستریونایتد به اولدترافورد جدید می‌رود!

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 3-2 رئال مادرید مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد (2000/4/19) / فیلم
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل لیورپول در ورزشگاه آنفیلد (1997/4/19) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد (لیگ قهرمانان اروپا - 2001/4/18) / فیلم
  • بازگشت مربی منچستریونایتد به تراکتور!
  • جلسه ویژه گروه بازسازی اولدترافورد؛ ساخت ورزشگاه جدید در راس اهداف
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • راهیابی منچسترسیتی به فینال جام حذفی بعد از 30 سال با غلبه بر منچستریونایتد (17 آوریل، 2011) / فیلم
  • پیروزی منچستریونایتد مقابل لیدز با تک گل روی کین (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • بعد از 6 سال: منچستریونایتد قهرمان لیگ شد
  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر