Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@22:09:36 GMT

کو شیر شیرانم، رستم دورانم؟

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ | کد خبر: ۵۳۳۲۷۶۳

همشهری ورزشی - ابراهیم افشار:می‌آید. می‌رود. می‌خندد. چشم‌هایش مورب می‌شود. چال می‌افتد روی گونه‌اش. بروید کنار. راه باز کنید. او با همین شمایل به افسانه‌ها گریخته است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۳۳۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)

ایتال‌دیزاین، استودیو مشهور ایتالیایی، کانسپت برقی جدید خود را با نام Quintessenza رونمایی کرد. این کانسپت برقی با طراحی رادیکال شیوه‌های مرسوم طراحی خودرو را زیر سؤال می‌برد و قدرت و لوکس‌بودن کوپه‌ی اسپرت را با توانایی‌های پیکاپ ترکیب می‌کند.

به گزارش زومیت، کویینتسنزا طراحی جسورانه و آینده‌نگرانه‌ای دارد. قسمت عقب خودرو هنگامی که بسته باشد، شمایلی شبیه‌ به خودروهای کوپه را تداعی می‌کند؛ اما بازشدن سقف و قسمت عقب، ظاهری شبیه‌ به پیکاپ به خودرو می‌بخشد.

کانسپت جدید ایتال‌دیزاین تمرکز خاصی روی سرنشینان خودرو دارد. فرم‌های ساده و روان، فضایی مینیمالیستی و کاربردی ایجاد کرده‌اند. سیستم اطلاعات‌ سرگرمی خودرو می‌تواند با گوشی سرنشینان ادغام شود تا تجربه‌ی بصری و شنیداری بهتری ارائه کند.

نمایش مداوم اطلاعات می‌تواند مناطق موردعلاقه و اطلاعات ناوبری را روی نمایشگر نمایش دهد و دائماً سرنشینان را با اطلاعات جدید سرگرم کند.

یکی از ویژگی‌های متمایز کویینتسنزا چینش صندلی آن است. صندلی‌های عقب قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه دارند تا وقتی خودرو در حالت پیکاپ قرار می‌گیرد، بتوانید فضای بیرون را به‌خوبی تماشا کنید. یک یخچال برای نگه‌داری نوشیدنی‌ها و مواد خوراکی در نظر گرفته شده است.

Italdesign

کویینتسنزا از باتری ۱۵۰ کیلووات‌ساعتی بهره می‌برد. موتورهای الکتریکی خودرو در محور جلو و عقب می‌تواند حدود ۷۷۷ اسب‌بخار قدرت تولید کند. با چنین قدرتی خودرو مذکور می‌تواند در کمتر از سه ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد. ایتال‌دیزانین ادعا می‌کند خوردو جدیدش می‌تواند با هر بار شارژ ۷۵۰ کیلومتر بپیماید.

کویینتسنزا در دسته‌‌بندی مرسوم خودروها قرار نمی‌گیرد؛ پس نه می‌توان آن را کوپه نامید، نه پیکاپ. هدف ایتال‌دیزاین دقیقاً چنین چیزی بوده است؛ یعنی از‌بین‌بردن مرزهای طراحی و پدیدآوردن نسل کاملاً جدیدی از خودروهای برقی.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها