Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:06:43 GMT

کشت محصول استراتژیک سویا نیازمند توجه بیشتر است

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ | کد خبر: ۵۳۷۱۲۶۱

گرگان- رئیس سازمان بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی کشور با بیان این که در تغذیه طیور نیز هیچ جایگزینی برای سویا پیدا نشده است، خواستار توجه بیشتر به کشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۳۷۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه سویا به جذب دو استعداد جوان از رئال مادرید و بارسلونا

سویا در نظر دارد آردا گولر و مارک گویو را به خدمت بگیرد.

طرفداری | سویا به منظور تقویت ترکیب خود برای فصل آینده، آردا گولر از رئال مادرید و مارک گویو از بارسلونا را در نظر دارد.

به گزارش Relevo، سویا فصلی بسیار بد را در لالیگا سپری می کند و بی صبرانه در انتظار پایان این فصل است. باشگاه می خواهد برای ممانعت از تکرار چنین فصلی، دست به تقویت ترکیب خود بزند و بدین منظور به جذب سه یا چهار بازیکن از تیم های بزرگ اروپایی فکر می کند. دو تن از این بازیکنان آردا گولر و مارک گویو هستند.

سویا سال گذشته نیز به جذب آردا گولر علاقه داشت اما مبلغ بالای انتقال و کمیسیون درخواستی مدیربرنامه هافبک ترک، باشگاه اسپانیایی را از این انتقال پشیمان کرد. حال پس از گذشت سالی پر از مصدومیت و نیمکت نشینی برای آردا گولر، سویا قصد دارد شانس خود را برای جذب این بازیکن به صورت قرضی امتحان کند. با این حال به نظر می رسد پیشنهاد آردا گولر منفی خواهد بود زیرا او می خواهد در صورت جدایی قرضی، راهی تیمی شود که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد. این در حالی است که سویا فصل آینده در هیچ یک از رقابت های اروپایی حضور نخواهد داشت.

در مورد مارک گویو، مهاجم اسپانیایی بارسلونا نیز همه چیز در هاله ای از ابهام است. مارک گویو پس از حضور در تیم اصلی، در هفت بازی به میدان رفت و دو گل نیز به ثمر رساند. با این حال، آینده این مهاجم به سرنوشت نیمکت بارسلونا در فصل آینده بستگی دارد. ژاوی تصمیم به جدایی گرفته و با توجه به این که به نظر نمی رسد تصمیمش تغییر کند، بارسلونا باید سرمربی جدیدی به خدمت بگیرد. در نتیجه آینده مارک گویو کاملاً بستگی به سرمربی آینده بارسلونا و تصمیم او دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • شرط ۲ برابر خرید برای استفاده کالا برگ نیازمند بازنگری است
  • علاقه سویا به جذب دو استعداد جوان از رئال مادرید و بارسلونا
  • خرید ۵۱ تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • آغاز برداشت گندم از مزارع عنبرآباد
  • برداشت ۵۱ تن گندم از مزارع خوزستان
  • اجرای طرح هادی روستایی در بهشهر نیازمند توجه است
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است
  • چغندرکاران خوزستانی زودتر محصول خود را برداشت کنند
  • تکمیل و بهسازی اردوگاه شهید مهدی باکری نیازمند توجه ویژه است