Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس آنلاین- تبریز:شهردار تبریز، بودجه ۲ هزارو ۸۵۰ میلیارد تومانی سال ۹۵ شهرداری تبریز را دقایقی پیش تقدیم شورای اسلامی شهر تبریز کرد و گفت: توسعه ناوگان حمل‌و‌نقل ریلی از.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۴۰۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: با توجه به فقر فضای سبز در منطقه ۲ شهرداری قم، در بودجه منطقه ردیفی برای تملک فضای سبز پیش‌بینی شده است.

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۳ برای اولین سال بحث ردیف تملک فضای سبز در خود منطقه پیش بینی شده است، اظهار کرد: مبلغی حدود ۱۰ میلیارد تومان برای تملک در یکی از محلات متراکم منطقه پیش بینی شده است.

وی افزود: تا پایان سال تلاش می‌کنیم تا در این منطقه که بافت متراکم و کمبود فضای سبز دارد، تملکاتی برای احداث بوستان شهری انجام دهیم.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی بوستان خانواده و مجموعه فرهنگی متناسب با آن در بلوار بنی فضل، خاطرنشان کرد: یکی از بوستان‌های جنگلی این منطقه در سال ۱۴۰۳ با تجهیز شدن به مبلمان شهری، در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت که برای این منظور نیز هفت میلیارد تومان پیش بینی شده است.

حسینی اضافه کرد: علاوه بر این در زمینه تکمیل فاز ۵ بوستان صداقت در دستور کار است، توسعه فضای سبز بوستان امام رضا (ع)، بهسازی بوستان ولایت و بوستان صبا و بوستان گل‌ها و فدک هم اقداماتی خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه بوستان‌های جنگلی بزرگی مانند بوستان جوان، معصومیه و رضوی در این منطقه وجود دارند، گفت: در بحث بوستان شهری به دلیل نبود زمین‌های ملی در سطح منطقه مشکل داریم، از همه اینها مهم‌تر نبود فضای لازم در مناطقی مثل خیابان مالک اشتر، خیابان ستاری و اطراف نبوت به سمت میدان توحید است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: منطقه دو بلوک‌های بزرگ شهری با جمعیت چند ده هزار نفری دارد که فضای سبزی در آن‌ها وجود ندارد و زمینی برای تملک و ساخت در آن نیست.

کد خبر 751145

دیگر خبرها

  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • جزئیات جدید از پروژه ۳ طبقه کردن میدان ونک تهران
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • جزییات جدید از پروژه سه طبقه کردن میدان ونک
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد
  • احتمال کلنگ‌زنی طرح سه طبقه میدان ونک در سال آینده
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز