Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@23:32:57 GMT

عطاران و سحر قریشی درپوستر «آب نبات چوبی»+عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ | کد خبر: ۵۴۱۶۶۴۹

پوستر فیلم سینمایی «آب نبات چوبی» به کارگردانی حسین فرح بخش که در جشنواره فجر حضور دارد، رونمایی شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۴۱۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم

ذبیح‌الله ماستری‌ فراهانی مدیر هسته فناور مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا در تشریح فعالیت هسته فناور متبوع خود اظهار کرد:‌ این هسته فناورنخستین تولیدکننده اسباب‌بازی‌های چوبی در شهرستان فراهان بوده و فعالیت خود را از سال ۱۴۰۰ به‌صورت نیمه‌وقت آغاز کرده است؛ اما از سال گذشته به‌طور تمام‌وقت و مستمر فعال هستیم. از آنجایی که در ابتدای راه بوده، مصمم به حضور فعال در نمایشگاه‌های اسباب‌بازی، لوازم و تجهیزات چوبی مختص کودکان چه در استان و چه در کشور هستیم.

وی عنوان کرد:‌ ایده و جرقه اولیه ساخت اسباب‌بازی‌های چوبی در روز‌های آماده شدن برای کنکور ارشد برایم زده شد و با مطالعه کتاب‌هایی در زمینه برندسازی و بازاریابی، ایده ایجاد کارگاه اسباب‌بازی چوبی با برندی ایرانی را مطرح کردم؛ اگرچه شرکت‌هایی در زمینه اسباب‌بازی در کشور فعالیت می‌کنند؛ اما به دنبال تولید محصولاتی خلاقانه، متفاوت و مجزا با این شرکت‌ها هستیم.

مدیر هسته فناور مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان اضافه کرد:‌ فعالیت اصلی این هسته فناور متمرکز بر اسباب‌بازی‌های چوبی از مصنوعات و دست‌سازه‌های چوبی ویژه کودکان، لوازم آموزشی و کمک‌ درسی از جمله چرتکه‌های چوبی، اکسسوری چوبی کودک، جغجغه نوزاد، باکس دندان شیری، قطار و قایق چوبی و مکعب سنگ‌های تعادلی سرگرمی مبتنی بر تمرکز حواس بدون محدودیت سنی است.

ماستری‌فراهانی که در هسته فناور «master wood» (ماستر وود- تولید وسایل تزئینی و اسباب‌بازی چوبی) در حوزه فناوری فعال است، بیان کرد:‌ به‌طور کلی محصولات تولیدی این هسته فناور شامل محصولات آموزشی و کمک‌آموزشی مانند چرتکه‌های چوبی. برج هوش. پازل حروف و اعداد و محصولاتی با جنبه نمایشی و تزیینی مانند قایق چوبی. هواپیمای چوبی. بولینگ‌های چوبی. قطار چوبی... می‌شوند. عمده محصولات این هسته فناور به خارج استان و به اقصی نقاط کشور ارسال می‌شود. شهر‌های تهران، اصفهان، مشهد بیشترین متقاضی محصولات بوده و نمونه کار‌هایی نیز به خارج از کشور ارسال شده است.

وی بیان کرد:‌ این هسته فناور تاکنون مجوز‌های لازم را از سازمان‌ها و نهاد‌های مربوطه اخذ کرده است ازجمله جواز کسب از اتاق اصناف، گواهی مهارت از سازمان فنی و حرفه‌ای، گواهینامه مدیریت کیفیت iso۹۰۰۱ و در تلاش برای اخذ مجوز از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان میراث فرهنگی و صنایع‌دستی هستیم.

مدیر هسته فناور مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان گفت:‌ در عصری زندگی می‌کنیم که بازی‌های رایانه‌ای، نرم‌افزار‌های دیجیتال، فضای مجازی، لوازم و اسباب‌بازی‌های پلاستیکی و آهنی موجود در بازار که عمدتاً از چین وارد می‌شوند و کودکان و نوجوانان را درگیر خود کرده‌اند؛ بنابراین طبع گرم چوب می‌تواند جایگزین مناسبی برای این بازی‌های سرد و بی‌روح باشد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

ماستری‌فراهانی مطرح کرد:‌ ارزآوری و قطع واردات و بی‌نیازی از محصولاتی که کمترین سنخیتی با فرهنگ ملی و میهنی دارد، اشتغالزایی بانوان در بحث مشاغل خانگی، سرمایه‌گذاری در صنعت چوب، ایجاد مزارع کشت درخت صنوبر و به تبع آن، کاهش قطع بی‌رویه درختان جنگلی، کم‌خطر بودن اسباب‌بازی‌های چوبی نسبت به اسباب‌بازی‌های پلاستیکی و آهنی (اکثر قسمت‌های تیز و برنده چوب به‌وسیله دستگاه سنباده کاری صاف و صیقلی می‌شود) ایجاد خلاقیت پرورش ذهن‌های خلاق کودک و نوجوان و... فقط گوشه‌ای از مزیت ایجاد برند اسباب‌بازی چوبی ایرانی است.

وی با بیان اینکه نوسان بازار ارز از معضلات فعالان صنعت چوب است، توضیح داد:‌ متریال اصلی هسته فناور ماستر وود برای تولید محصولات عمدتاً چوب‌های راش و روس بوده که وارداتی هستند و نیاز به اختصاص ارز دارد. بحران کرونا اگرچه خسارات سنگینی بر جامعه تحمیل کرد؛ اما فرصتی خوبی فراهم شد تا دست‌سازه‌های چوبی گرمابخش محفل خانواده‌ها باشد به‌واسطه محدودیت‌های عبور و مروری که ایجاد شده بود.

مدیر هسته فناور مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان تبیین کرد:‌ امسال که سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده امید این را داریم که مسئولان موانعی که سد راه تولیدکننده‌های کوچک هستند را برطرف کرده تا پیش از این شاهد رشد و شکوفایی، ارتقا و اعتلای کشور باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • (عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی در مصر
  • مصر/ کشف 1118 عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • (ویدئو) خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • مشکلات اتحادیه عطاران و سقط فروشان بررسی شد