Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمره مشروطی دانشجوی رشته اقتصاد او را تا یک قدمی مرگ کشاند. وقتی استاد این دانشجو پس از ٣ ترم باز هم اعتراضات وی را قبول نکرد، با صحنه خودکشی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۴۲۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه

رئیس هیئت جودو خراسان رضوی گفت: استاد اصغر دهقان؛ پدر جودو خراسان و از داوران و مربیان بین‌المللی این رشته در سن ۷۱ ساگی درگذشت. - اخبار استانها -

حسن دوشنگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد گفت: استاد دهقان مدرس دفاع شخصی بود و چندین سال نیز ریاست هیئت جودو خراسان رضوی را بر عهده داشته است.

وی ادامه داد: آیین وداع و تشییع پیکر مرحوم استاد دهقان ساعت 12 و نیم امروز در صحن کوثر حرم مطهر رضوی برگزار و در قطعه نام آوران بهشت رضا به خاک سپرده شد.

به گزارش تسنیم، استاد اصغر دهقان از سال 48  و تقریباً در 14 سالگی در دبیرستان با کشتی کج آشنا می‌شود و زیر نظر استاد یحیوی کار می‌کند؛ اما این ورزش او را ارضا نمی‌کند تا اینکه سرهنگ علی مولایی-از خلبانان شکاری پایگاه 77 مشهد، 8 نفر از بازیکنان کشتی کج از جمله دهقان رابرای رشته جودو  انتخاب می‌کند و یک سال و نیم زیر نظر سرهنگ مولایی جودو کار می‌کند اما با اتمام ماموریت وی در مشهد، استاد دهقان به ناچار در سن 18 سالگی مربی می‌شود تا بتواند این رشته را در مشهد گسترش دهد.

انقلاب که می‌شود به پیشنهاد سپاه، به عنوان مربی جذب می‌شود به طوریکه سال 59 در غائله‌های گنبد، کردستان، سیاهکل و گلستان حضور داشت و پس از این غائله‌ها جنگ ایران و عراق شروع می‌شود.

استاد دهقان سال 62 استخدام رسمی سپاه می‌شود و 36 ماه جبهه داشت و با سرداری بازنشست شد و در این دوران نیز هم زمان که پاسدار بود و به جبهه می‌رفت سال‌های 61 ،63 ، 66 ، 68 تا 78 چندین بار سرمربی یا مربی تیم ملی بود، هم‌زمان هم داخل جنگ بود، هم با تیم ملی بود و هم در بیرون به علاقه مندان آموزش می‌داد و  در دفاع مقدس نیز جنگ‌ها را طراحی می‌کرد.

9سال پیش سالن جودوی مجتمع ورزشی مرحوم جعفری در گلشهر به نام سالن جودوی استاد اصغر دهقان نام‌گذاری و در سال 1400هم پلاک افتخار مشهد بر سر در خانه‌اش در بولوار فاطمیه نصب شد. 

فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان را تسلیت گفت

سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام طی پیامی درگذشت استاد علی اصغر دهقان را به جامعه ورزش استان و مردم شریف مشهد بویژه خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

درگذشت استاد علی اصغر دهقان یکی از بنیانگذاران و اساتید جودو در خراسان رضوی، ضایعه‌ای سنگین و غیرقابل جبران برای جامعه ورزش این استان است، بدون تردید خدمات ارزنده و نام نیک ایشان مانند نگینی درخشان بر تارک ورزش خراسان رضوی خواهد درخشید.

در ادامه پیام سردار غیاثی آمده است: در مقاطعی همکاری‌ها و تلاش‌های این استاد توانمند با معاونت تربیت بدنی سپاه استان خراسان رضوی به منظور ارتقاء سطح آمادگی‌های دفاعی پاسداران موثر بوده و حتی می‌توان اذعان کرد رشته جودو در خراسان رضوی با تمام افتخاراتش مدیون زحمات این استاد عالیقدر است.

سردار غیاثی در بخش پایانی پیام خود می‌افزاید: اینجانب وظیفه خود می‌دانم این مصیبت را به جامعه بزرگ ورزش استان و جودو کشور و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کنم و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال آمرزش و غفران الهی و برای همه بازماندگان و علاقه‌مندان به راه و منش آن مرحوم صبر مسئلت کنم.


انتهای پیام/282

 

دیگر خبرها

  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • نقش دولت و دانشگاه در تحقق جهش تولید/ باید امید و انگیزه را به جوانان بازگردانیم
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • برگزاری رویداد فرهنگی «دانشجو، رشد و بالندگی» در دانشگاه گلستان
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • نام خانوادگی چه تاثیری در شرایط تحصیلی و آینده دانش‌آموزان دارد؟
  • شاید مقصر اصلی بعضی چیزها نام خانوادگی شما باشد!