Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوشیدن کفش‌های پاشنه‌دار برای افراد با قوس کمر کم و دارای کف پای صاف مناسب است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۴۴۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقایی‌پور: ناخودآگاهانه بلند شدم و به سپاهان گل زدم!

مهاجم استقلال خوزستان از گل زیبایی صحبت کرد که به سپاهان زد و ممکن است سبب بقای آبی‌های اهوازی در لیگ برتر فوتبال شود. - اخبار ورزشی -

جواد آقایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره چهره متفاوت تیم فوتبال استقلال خوزستان نسبت به نیم‌فصل اول اظهار داشت: روند روبه‌رشدی در نیم‌فصل دوم داشتیم و بازی‌های باکیفیتی مقابل رقبا ارائه کردیم. امتیازات زیادی در نیم‌فصل اول از دست داده بودیم و کار سختی پیش رو داشتیم، اما خدا را شکر امتیازات خوبی در نیم‌فصل دوم جمع کردیم.

وی در مورد تساوی یک - یک استقلال خوزستان با سپاهان در اصفهان بیان کرد: سپاهان تیمی قدرتمند است و کار سختی در نقش جهان پیش رو داشتیم. با این حال با تلاش دسته‌جمعی توانستیم یک امتیاز باارزش از سپاهان بگیریم. می‌توانم بگویم شانس هم آوردیم، اما می‌خواستیم از این مسابقه امتیاز بگیریم. سپاهان موقعیت‌های گلزنی زیادی بعد از گل ما به دست آورد، اما استقلال خوزستان هم دست و پا بسته نبود.

توقف سپاهان مقابل استقلال خوزستان

مهاجم استقلال خوزستان درباره گل زیبایی که با ضربه‌ای آکروباتیک برابر سپاهان به ثمر رساند و آبی‌ها را به بقا امیدوارتر کرد، به تسنیم گفت: این گل کاملاً ناخودآگاه اتفاق افتاد! ناگهان دیدم توپ روی هواست و به سمت من می‌آمد که ناخودآگاه بلند شدم و این ضربه را زدم. تلاش کل بچه‌ها را به ثمر نشاندم و مهم این بود که با این گل توانستیم یک امتیاز بگیریم.

آقایی‌پور در مورد دیدار سرنوشت‌ساز استقلال خوزستان با نساجی مازندران و تدارکی که باشگاه نساجی با سفر هواداران به اهواز دیده، خاطرنشان کرد: بازی بسیار حساسی پیش رو داریم، اما تلاش خودمان را می‌کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم. شنیدم باشگاه نساجی تدارک خوبی برای این مسابقه دیده و هواداران خود را به اهواز می‌آورد که سبب جذابیت مسابقه می‌شود. ما هم تیم باکیفیتی هستیم و شاید بازی زیبایی از آب دربیاید.

پورموسوی: کش و قوس در صدر و قعر تا هفته سی‌ام ادامه دارد

وی درباره اینکه خوزستانی‌ها سه رتبه از چهار جایگاه پایانی جدول لیگ برتر را اشغال کرده‌اند و برای فرار از سقوط دست و پا می‌زنند، عنوان کرد: بیشتر تیم‌های انتهای جدول، خوزستانی و دوست‌داشتنی هستند. تیم‌های قعر جدولی عملکرد خوبی مقابل صدرنشینان داشته‌اند. رقابت برای بقا خیلی سخت شده و همه تیم‌ها تلاش می‌کنند از منطقه خطر خارج شوند.

مهاجم استقلال خوزستان در مورد انگیزه‌ای که دعوت به اردوی تیم ملی به او منتقل کرده است، تصریح کرد: از خداوند و کادر فنی تیم ملی بابت این اتفاق تشکر می‌کنم. دعوت شدنم به تیم ملی روحیه مضاعفی به من داد و تلاش می‌کنم عملکرد بهتری داشته باشم تا بعد از کمک به استقلال خوزستان برای بقا، دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یازدهمین جشنواره ورزشی زندگی به توان سلامتی-یزد
  • آقایی‌پور: ناخودآگاهانه بلند شدم و به سپاهان گل زدم!
  • نشستن بیشتر از ۵ ساعت؛ افزایش ۲ سانتی‌متری دور کمر
  • تاثیر منفی صدای ترافیک بر سلامتی بدن
  • دم گیلاس؛ معجونی شفابخش برای درمان بیماری‌ها
  • چهار معیار مهم سلامتی در ساعت‌های هوشمند
  • دم گیلاس ؛ معجونی شفابخش برای درمان بیماری‌ها
  • اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد
  • پاشنه آشیل روسیه برابر تحریم‌های غرب
  • حقایق مهم و جذاب درباره سلامتی بدن