Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرب کوثر قرارگاه سازندگی خاتم النبیا (ص) خبرداد: تاکنون حدود 2 هزار مسجد در استان‌های مختلف احداث و تکمیل شده و تعداد 3 هزار و 779 مسجد دیگر در.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۴۵۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان

به گزارش خبرنگار مهر؛ محمد قویدل عصر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: استان هرمزگان دارای ۴۳۰ هزار نفر دانش آموز است و به این منظور از قریب به ۲۹ هزار نفر پرسنل آموزشی برخوردار است اما با این وجود هنوز کمبودهایی در حوزه نیروی انسانی شاهدیم.

وی ادامه داد: مشکل کمبود نیروی انسانی در جزایر هندورابی، و لاوان با استفاده از ظرفیت‌های بومی منطقه رفع شد و برای حل این مشکل در مناطق صعب العبور و روستاهای بشاگرد نیز به طور خاص مجوز استخدام ۳۰۰ نفر صادر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: در حوزه استخدام معلم پرورشی نیز برای جذب ۵۷۰ نفر سهمیه دریافت کرده‌ایم که شامل مربی پرورشی، مشاور، مربی تربیت بدنی، مراقب سلامتی و دبیر قرآن می‌شود و به زودی آزمون آن نیز برگزار خواهد شد.

قویدل ادامه داد: استان هرمزگان در توسعه آموزش فنی و مهارتی جایگاه اول کشور را دارد؛ در شاخص‌های اختصاصی آموزش و پرورش نیز که در کل کشور به صورت یکسان ارزیابی می‌شود موفق شده‌ایم رتبه نخست کشوری را کسب کنیم.

وی ادامه داد: از ابتدای دولت تاکنون ۲۹ هنرستان جوار صنعتی را تاسیس کنیم که شامل هنرستان‌های بهیاری، جوار فولاد، پالایشگاه نفت، شیلات، معدن و… ضمن اینکه امسال برای سال تحصیلی آینده اولین هنرستان تجارت استان را با همکاری سازمان صمت راه اندازی خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش اضافه کرد: با توجه به احداث نیروگاه اتمی در شهرستان سیریک و نیاز این صنعت به نیروی انسانی متخصص؛ برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی نخستین مدرسه انرژی اتمی در هرمزگان انجام شده است و ظرف چند روز آینده ثبت نام در اولین دبیرستان متوسطه اول و دوم وابسته به سازمان انرژی اتمی را آغاز خواهیم کرد تا بندرعباس به چهارمین شهر دارنده این مجموعه آموزشی در کشور تبدیل شود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش اذعان کرد: در حال حاضر استان هرمزگان ۹ مدرسه تک دانش‌آموزه دارد و برای این مدارس هم معلم تعیین شده است چرا که در نظام تعلیم و تربیت حتی تحصیل یک نفر هم برای ما مهم است.

کد خبر 6092512

دیگر خبرها

  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)