Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نامه نیوز»
2024-05-07@17:09:37 GMT

رامبدجوان و تیپ جدید و جالبش!/ عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ | کد خبر: ۵۴۸۶۶۷۷

رامبدجوان و تیپ جدید و جالبش!/ عکس - دبلیو خبر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۴۸۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: حمایت ما از اسرائیل تردیدناپذیر است

رئیس جمهور آمریکا امروز گفت: حمایت ایالات متحده از اسرائیل تردیدناپذیر است؛ علیرغم اینکه اختلاف نظر داریم.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری ریانوستی، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا امروز سه شنبه در مراسم بازدید از یک موزه گفت: حمایت ایالات متحده از اسرائیل تردیدناپذیر است؛ علیرغم اینکه اختلاف نظر داریم.

رئیس جمهور آمریکا بی‌ توجه به تهاجم گسترده دیروز اشغالگران قدس به مردم مظلوم رفح ادامه داد: دولت من شبانه روز در تلاش است تا اسیران باقی مانده در غزه را آزاد کند.

جو بایدن بدون تمایز میان جامعه یهودیان و اشغالگران صهیونیست با طرح ادعای افزایش یهودی ستیزی در آمریکا گفت: باید با نفرت مبارزه کرده و بر تفاوت‌ ها و اختلاف‌ هایمان غلبه کنیم.

دیگر خبرها