Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-06@22:12:48 GMT

بیمه کوثر متعلق به نیرو های مسلح نمی باشد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ | کد خبر: ۵۴۹۸۶۰۶

مدیر عامل بیمه کوثر گفت: شرکت بیمه ای کوثر متعلق به نیروهای مسلح نبوده بلکه این نهاد تنها یکی از سهامداران این شرکت به شمار می رود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۴۹۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، بهشتی‌نژاد، مدیرعامل شرکت، در اولین شورای مدیران بیمه سرمد در سال جاری، ضمن تأکید بر اهداف راهبردی، مأموریت و چشم‌انداز شرکت ارائۀ خدمات به‌هنگام را مهم‌ترین مأموریت در سال‌ جاری خواند.

در این نشست که با حضور معاونان و مدیران برگزار شد، دکتر بهشتی‌نژاد با اشاره به اهداف راهبردی و استراتژی در سال 1403، مأموریت شرکت را «کاهش آثار مخاطرات و ایجاد اطمینان خاطر از طریق ارائۀ خدمات بیمه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن» توصیف کرد.

 وی در ادامه، ضمن تشریح مأموریت شرکت، با تأکید بر سرعت و کیفیت ارائۀ خدمات، گفت بر اساس سند چشم‌اندازی که برای بیمه سرمد تا افق 1405 ترسیم شده است، حضور در جمع برترین شرکت‌های بیمه‌ای از منظر سرعت در ارائۀ خدمات باکیفیت از اولویت‌های مهم شرکت است، و خاطرنشان کرد: یقین دارم با تکیه بر توان کارکنان متخصص و شبکۀ فروش پرتلاش و البته توجه ویژه به اهداف راهبردی شرکت، این امر محقق خواهد شد.

بهشتی‌نژاد، از جمله اهداف راهبردی و استراتژیک شرکت در سال ۱۴۰۳ را «توسعۀ کمی و کیفی شبکۀ فروش، بهبود تجربۀ مشتریان از طریق ارائۀ خدمات به‌هنگام و توانمندسازی کارکنان و توسعۀ فرهنگ سازمانی» عنوان کرد و افزود: درخواست بنده از همۀ معاونان و مدیران این است که در تمامی برنامه‌ریزی‌های خود و راهبری پرسنل، اهداف شرکت و چشم‌انداز تعیین‌شده را مد نظر قرار داده تا شرکت بیمه سرمد سرآمد صنعت بیمه گردد.

مدیرعامل شرکت بیمه سرمد در بخش دیگری از سخنان خود، با تأکید بر واژۀ سرآمد، «سرعت، رفتار حرفه‌ای، آموزنده، مشارکت و دلبستگی» را ارزش‌های سازمانی شرکت بیان کرد که پایبندی به این ارزش‌ها در تمامی سطوح مدیریتی و کارشناسی شرط تحقق اهداف سند چشم‌انداز می‌باشد.

در ابتدای این نشست، کربلایی مدیر برنامه‌ریزی شرکت بیمه سرمد، توضیحاتی در خصوص سند چشم‌انداز و مأموریت‌های تعریف‌شده در آن ارائه نمود. کربلایی تدوین برنامۀ عملیاتی واحدهای مختلف شرکت را متکی به سند چشم‌انداز دانست و گفت: این مهم در حال انجام است و به‌زودی تصویب و ابلاغ خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز