Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری گفت: در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری امسال از المان خانه ایرانی استفاده می‌شود هچنین قصد داریم تا بانک اطلاعاتی اقلام تبلیغاتی را ایجاد و به روز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۵۲۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی خاکسار، با اشاره به حضور همدان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار داشت: در غرفه استان همدان و در این نمایشگاه ۱۰ فرصت آماده سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و صنایع‌دستی به بازدیدکنندگان و هیات‌های تجاری داخلی و خارجی معرفی می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، بیان کرد: مشخصات کلی طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی، میزان سرمایه ‌گذاری و کار امکان سنجی انجام شده برروی آنها در قالب بروشور و کتابچه‌ای تهیه شده است و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

وی با تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری و صنایع‌دستی استان در این نمایشگاه افزود: این ۱۰ بسته با ارزش ۳۷هزار میلیارد ریال و در قالب انعقاد یک تفاهم نامه ۵ ساله در استان همدان قابل اجرا خواهد شد.

خاکسار در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد مناطق نمونه گردشگری، پردیس گردشگری خورزنه و دهکده گردشگری سلامت، تولید سفال و سرامیک، صنایع‌دستی سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی و تولید چرم، مبل و منبت و منبت‌کاری از جمله این بسته‌های سرمایه‌گذاری هستند.

دیگر خبرها

  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • «گردشگری دریایی» فقط یک وعده در روز خلیج فارس بود!
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس