Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج مهندسین استان مرکزی گفت: سنتی بودن کشاورزی، دامداری و شیلات یکی از مشکلات موجود در زمینه کشاورزی است که باید با علمی سازی رفع شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۵۳۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون حقانی: نظام اسلامی افغانستان به افراد متخصص نیاز دارد

معاون وزارت داخله حکومت طالبان در مراسمی تأکید کرد برای ساخت نظام اسلامی به افراد متخصص و نیز آموزش نوین نیاز است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «محمد نبی عمری» معاون وزارت داخله حکومت طالبان در نمایشگاه ساخته‌های دانشجویان انستیتو مکانیکی در ولایت خوست تصریح کرد نظام موجود تنها با عالم و طالب ساخته نمی‌شود بلکه آموزش علوم نوین نیز یک نیاز جدی است.

عمری با تأکید بر اهمیت آموزش علوم نوین تصریح کرد نظام اسلامی به افراد متخصص در همه بخش‌ها نیاز دارد.

معاون حقانی افزود: نظام تنها با ملا ساخته نمی‌شود و باز هم تکرار می‌کنم اگر من و بزرگان این اشتباه را کنیم که نظام تنها با منِ مجاهد و طالب ساخته می‌شود، این اشتباه به آنان مبارک باشد، اما با آن موافق نیستیم.

کرزی: پیشرفت افغانستان وابسته به آموزش و دانایی استاستانکزی: پیشرفت و رشد جامعه افغانستان بدون آموزش غیرممکن است

«بدرالدین حقانی» سفیر طالبان در امارات متحده عربی نیز در این مراسم بر آموزش علوم نوین تأکید کرد و گفت مشکلات در کشور با آموزش افراد متخصص در علوم نوین و دینی برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • به افراد متخصص نیاز داریم
  • معاون حقانی: نظام اسلامی افغانستان به افراد متخصص نیاز دارد
  • ضرورت همکاری کشاورزان برای بکارگیری از روشن‌های نوین در مزارع
  • افتتاح مرکز بهداشت شهرستان زارچ
  • ایجاد اشتغال برای دانش‌آموختگان دانشگاهی زنجان
  • جدیدترین رتبه دانشگاه‌ها در رتبه بندی موضوعی کیو اس ۲۰۲۴
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • ایجاد ۴۸۰۰ فرصت شغلی برای دانش آموختگان زنجان هدفگذاری شد
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی