Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت مخابرات استان خراسان شمالی، علی حیدری به عنوان رئیس جدید اداره مخابرات شهرستان‌های گرمه و جاجرم انتخاب شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۵۳۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو عطاری متخلف به مراجع قانونی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مهندس فرزاد صیادی فر رئیس اداره فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان آذربایجان غربی ضمن اشاره به عملکرد کارشناسان این حوزه در طرح تشدید بازرسی‌های نوروزی گفت: با توجه به آغاز طرح تشدید نظارت‌های نوروزی  کارشناسان این حوزه نظارتی 45 مورد بازرسی از داروخانه، عطاری‌ها، شرکت‌های پخش و واحدهای تولیدی داشتند.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد:  در بازرسی‌های صورت گرفته از عطاری‌های سطح شهر، از دو عطاری متخلف تعدادی داروی غیرمجاز به شکل کپسول و قرص کشف و ضبط شد و متخلفین جهت صدور حکم قضایی به مراجع قانونی معرفی شدند.

 صیادی فر تأکید کرد: اکنون اقبال خوبی نسبت به مصرف داروهای گیاهی در کشورها به‌خصوص کشورهای آسیایی از جمله ایران که طب مکمل را در پیش‌گرفته‌ ایجادشده است اما باید به این نکته توجه داشت که تنها محل تهیه دارو، قرص و یا کپسول داروخانه است و عطاری‌ها به‌هیچ‌عنوان مجاز به عرضه دارو نیستند و فقط می‌توانند گیاهان دارویی را به فروش برسانند و مجاز به عرضه  داروی گیاهی نیستند.

رئیس اداره فرآورده‌های طبیعی، سنتی مکمل در پایان اظهار کرد:  از مردم خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی در این زمینه حتماً با شماره تلفن‌های 24-32772023 و یا سامانه تلفنی رایگان 190 تماس گرفته و مراتب را جهت برخورد هر چه سریع‌تر کارشناسان این اداره با متخلفین اعلام نمایند.

 

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • هشدار افزایش سرعت وزش بادهای شمالی در سیستان و بلوچستان
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن
  • معرفی دو عطاری متخلف به مراجع قانونی در ارومیه
  • بازدید بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی خفر
  • گاز روستاهای سیل زده خراسان شمالی وصل شد
  • قطع گاز ۴ روستا در شهرستان جاجرم به علت جاری شدن سیلاب
  • راه اندازی ۵ واحد فرآوری معدنی جدید
  •  امدادرسانی نجاتگران هلال احمر گرمه به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • جاری شدن سیلاب در ۴ شهرستان خراسان شمالی/محور چمن بید به جنگل گلستان باز شد