Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا- مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: جاده استان بوشهر به فارس از محوره دالکی به کنارتخته که از صبح امروز (یکشنبه ) به منظور خارج کردن سنگ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۵۴۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: این طرح در سطح استان ادامه پیدا خواهد کرد و به گونه ای طراحی شده که هر سال بیشتر شود.

  آیت الله صفایی بوشهری صبح امروز در حاشیه بهره برداری از خوابگاه دانشجویی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر با گرامیداشت روز معلم، اظهار داشت: امروز شاهد یک ارمغان و هدیه زیبای دانشجویی از طرف دانشگاه خلیج فارس بودیم.

وی افزود: امروز 28 واحد مسکونی متاهلی دانشجویی از طرف دانشگاه خلیج فارس به دانشجویان هدیه داده شد.
آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: این اقدام در رشد علم و فناوری، رفع دغدغه خاطر دانشجویی و گسترش فرهنگ ازدواج در سنین مناسب و جوانی جمعیت کمک می کند و هم مدل سازی جدید در عرصه نظام دانشجویی برای تشکیل زندگی حین تحصیل است.

وی با بیان اینکه اختصاص خوابگاه متاهلی دانشجویی برای دانشجویان جاذبه دارد، افزود: جلسه امروز نشان داد که چقدر برای دانشجویان جاذبه دارد که ازدواج کنند و در خوابگاه دانشجویی حضور داشته باشند و در دوران جوانی در فضای خانواده محور زندگی کنند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: این طرح در سطح استان ادامه پیدا خواهد کرد و به گونه ای طراحی شده که هر سال بیشتر شود.

وی عنوان کرد: اگر آمار تاسیس خوابگاه متاهلی دانشجویی را ملاحظه کنیم می بینیم که در دو سال دولت اخیر به حجم و درصد بالایی از تعداد خوابگاه متاهلی ساخته شده است.
امام جمعه بوشهر یادآور شد: این مهم نشان از اهتمام دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه مقام معظم رهبری در این عرصه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • استفاده از پهپاد نظامی مهاجر در جاده‌های فارس!
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • همایش روز ملی خلیج فارس در بوشهر