Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-24@03:36:50 GMT

اجرای حکم اعدام برادر زاده شیخ نمر

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | کد خبر: ۵۵۵۴۳۳۴

عربستان قصد دارد برادر زاده شیخ نمر را که ۱۷ سال دارد و در زندان بسر می برد اعدام کند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۵۵۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود رجوی با پادرمیانی چه کسی از اعدام فرار کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران در مجتمع قضایی امام خمینی(ره) برگزار شد. ریاست دادگاه با قاضی حجت‌الاسلام دهقانی بود و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری، قاضی را در این دادگاه همراهی کردند.

طبق گزارش تسنیم از دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین، در بخشی از این جلسه، سید میثم حکیم‌زاده حسینی، وکیل شکات در تریبون قرار گرفت.

مسعود رجوی همکار ساواک بود

حکیم‌زاده حسینی نسخه‌ای از دفاعیات خود را به دادگاه تقدیم کرد و گفت: جلسه اولی است که فرصت بیان جهت‌گیری سازمان مجاهدین خلق در دهه ۵۰ است و سلطه‌ای که نظام پهلوی بر این سازمان پیدا کرد.

در خصوص اینکه مسعود رجوی چه شد که توسط ساواک بازداشت و به اعدام محکوم شد و چگونه از بند زندان رهایی پیدا کرد، در جلسه قبل مقدماتی مطرح شد، که من در تکمیل آن و بر اساس مستنداتی که در کتب خاطرات و مورخین تهیه شده است، عنوان خواهم کرد.

حکیم‌زاده حسینی از قاضی دادگاه درخواست کرد که مستندات او در زمان قرائت لایحه‌اش در دادگاه نمایش داده شود و گفت: در کتاب احمد احمد، خاطرات یکی از اعضای سازمان مجاهدین خلق که از این سازمان جدا شده است، آمده است که دانشجویان عدالت‌خواه در دهه ۵۰ با تغییر رویکرد این سازمان مواجه شدند.

وی در پاسخ به پرسش قاضی دادگاه با اشاره به یک سند از اسناد ساواک اعلام کرد: مسعود رجوی بعد از آنکه هم‌رتبه‌های او در سازمان مجاهدین خلق اعدام شدند، از طرف شاه حکم عفو گرفت و همکاری خود با ساواک را آغاز کرد، این موضوع در یک نامه ارتشبد نصیری به‌صراحت آمده است.

وی با توجه به اظهارات نخستین قاضی دادگاه مبنی بر اینکه مردم و مسئولان کشورهای میزبان باید از جنایات منافقین آگاه شوند، گفت: رسیدگی به این پرونده با چنین ابعاد، جنایاتی که در سطح ملی و بین‌المللی انجام شده است، اصحاب رسانه باید این جنایات را معرفی کنند. در جلسه امروز با اینکه سازمان مجاهدین خلق جوانان پاک‌نیت را جذب خود کرده بود، تغییر روش داد، این تغییر روش به مذاق رژیم سابق (پهلوی) خوش آمد.

قاضی دادگاه طی تذکری به وکیل بیان کرد: بنده از واژه اتهامات استفاده کردم، نه جنایات، دادگاه بی‌طرف است، در حدود لایحه صحبت کنید.

وکیل شکات سپس‌به تشریح چگونگی تغییر ماهیت سازمان مجاهدین خلق از اسلامی به مارکسیستی پرداخت. قاضی بارها با ارائه تذکر به وکیل، خواستار آن شد تا وی در محدوده کیفرخواست دفاع کند.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898608

دیگر خبرها

  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • مسعود رجوی با پادرمیانی چه کسی از اعدام فرار کرد؟
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • گزارش مغرضانه وزارتخارجه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • ضرورت رعایت و اجرای قانون حجاب و پوشش در محیط‌های عمومی
  • دوستانه با برادر فضائلی