Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: هیچ راهی جز دانشگاه برای تحول و دگرگونی در جامعه وجود ندارد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۵۶۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه جامعه متمدن در گرو توجه به مقام معلم است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: جامعه متمدن جامعه‌ای است که به معلمان خود توجه ویژه‌ داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا ابراهیمی در آئین تجلیل بیش از ۵۰۰ معلم نمونه اصفهان ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، اظهار کرد: خدای سبحان انسان را اشرف مخلوقات نامیده است، زیرا انسان طلیعه‌دار خرد و اندیشه است و همین اندیشه او را نسبت به سایر موجودات متمایز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه چنین امتیازی نیاز به یک امانتدار ویژه دارد افزود: معلم، بهترین امانت‌دار خرد و اندیشه است و به همین جهت پیامبران خود را معلم نامیده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان انقلاب اسلامی را سبب تکریم، عظمت و عزت ایران اسلامی و شیعه دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی حدود پنج هزار معلم شهید دارد که سهم استان شهیدپرور اصفهان از این میزان، ۳۴۰ شهید است.

وی با بیان اینکه خداوند مارا امانت‌دار بهترین خلق خود قرار داده و مارا همکار خود و پیامبران الهی برگزید و جان انسان به دست ما به امانت سپرده شد، گفت: مردم فرزندان خود که به مثابه جانشان است را به امانت به دست معلم می‌سپارند و در حالی که هر پدر و مادری در طول روز مکرراً جویای احوال فرزندش است اما او را با اطمینان به معلم می‌سپارند.

ابراهیمی ادامه داد: معلمان انسان‌هایی هستند که درس ایثار و از خودگذشتگی را به شهیدان آموخته‌اند و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز را پرورش داده‌اند که در این بین نیز، معلمان استان اصفهان ۵۶۰۰ شهید دانش‌آموز را تربیت کرده‌اند.

وی معلم را نشان تمدن دانست و اظهار کرد: جامعه متمدن جامعه‌ای است که به معلمانش توجه ویژه داشته باشد، چرا که معلم عنصری متعالی است و ما وظیفه داریم او را متعالی بدانیم و با او متعالی برخورد کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اینکه نام‌گذاری روز شهادت استاد مطهری به نام روز معلم موجب افتخار ما است زیرا او استادی فرهیخته و الگوی مناسبی برای معلمان است، افزود: اگر بخواهیم ارتقای علمی، پژوهشی و دینی داشته باشیم باید به این الگو رجوع کنیم.

وی با اشاره به نقش ماندگار معلمان در تربیت نسل‌ها، اظهار کرد: معلمی که دانش‌آموزی را تربیت کرده و او باعث ماندگاری کار خیر در بین نسل‌های متوالی می‌شود، این کار خیر در پرونده اعمال معلم نیز ثبت می‌شود.

کد خبر 751574

دیگر خبرها

  • جامعه متمدن در گرو توجه به مقام معلم است
  • نشانه جامعه متمدن در گرو توجه به مقام معلم است
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد
  • اجرای طرح شناسایی معلمان فداکار در اصفهان