Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@22:07:31 GMT

استودیو «خندوانه» آب ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ | کد خبر: ۵۶۰۶۰۲۶

تهیه کننده برنامه «خندوانه» بیان کرد که اکنون با مشکلاتی از جمله بی آبی در استودیو مواجه هستند اگرچه که خودشان کمپین صرفه جویی «قطره قطره» را راه انداخته اند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۶۰۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید آیت الله لائینی بر گره‌گشایی از زندگی کارگران

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تکریم جامعه کارگری ضروری است؛ مسئولان قدر جامعه کارگری را بدانند و از زندگی آنان را گره‌گشایی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در یادواره شهدای کارگر مازندران با محوریت شهدای کارگر شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی و در استقبال از دومین کنگره ملی 10400 شهید مازندران ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا گفت: جامعه کارگری کشور 14 هزار شهید تقدیم کرده که صد و 18 هزار نفر شهدای کارگری مازندران و 30 شهید از جامعه کارگری سوادکوه هستند.

وی با بیان اینکه اسلام برای چهار قطره ارزش زیادی قائل است، افزود: اسلام برای قطره خون شهید، قطره اشک توبه کننده در دل شب، قطره مرکب و قلم دانشمند که برای دین و حقیقت می‌نویسد و قطره عرق جبین کارگر ارزش قائل است. 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: روایت داریم که عبادت 10 جزء است که 9 جزء آن کسب روزی حلال است، اسلام برای فرهنگ کار و اینکه لقمه حلال باشد ارزش قائل است، کارگر به قدری ارزشمند است که پیامبر فرمود: " بر دست کارگر بوسه می‌زنم"، و فرمود: " این دستی است که آتش جهنم به آن آزار نمی‌رساند".

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جامعه کارگری، جامعه‌ای است که باید به خود افتخار کنند، تصریح کرد: مسئولان باید قدر جامعه کارگر و کارگران را بدانند و درد آنها را لمس کنند و از زندگی آنان گره‌گشایی کنند، همان‌طور که کار و کارگر ارزشمند است، خدمت به یک کارگر برای خدا ارزش دارد.

آیت الله محمدی لائینی افزود: از کار مردم گره‌گشایی کنید، اگرچه برخی بی‌تفاوت هستند.

وی با توجه به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه سوادکوه، قائمشهر، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی، گفت: در انتخابات دور دوم هم لازم است مردم مشارکت حداکثری داشته باشند و باید در این زمینه همت همگانی به خرج داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر
  • تاکید آیت الله لائینی بر گره‌گشایی از زندگی کارگران
  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • آیا از لوله سیاه آهنی برای مصارف کشاورزی می‌توان استفاده کرد؟
  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی