Web Analytics Made Easy - Statcounter

درخشش دختران ایران در المپیک پیش روی ورزش ایران نشان از شعار تبلور اراده یک زن ایرانی دارد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۶۱۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارشناسان، داوران و متخصصین حوزه ورزش، کاندیداهای جشنواره «قهرمان ایران» را انتخاب و سپس با رای مردم، برترین‌ها در بخش‌های مختلف معرفی شدند.
تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران که حدود ۴ سال است زیر نظر انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی فعالیت خود را آغاز کرده، با برنامه‌ریزی دقیق و فعالیت مستمر دست‌اندرکاران این رشته، به بهترین عناوین دست یافته است.
این تیم که در سال ۱۴۰۳ نیز مقتدرانه عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد، با روند رو به رشد، تلاش بی وقفه و شبانه‌روزی، نظم مثال‌زدنی و نتایج درخشان، توانست نظر کارشناسان جشنواره و مردم ورزش‌دوست و قدرشناس ایران را به خود جلب کند و این عنوان را از نگاه داوران به خود اختصاص دهد.


کسب این عنوان در حالی بدست آمده که تیم ملی هاکی روی یخ ایران حتی یک پیست اختصاصی نیز ندارد و با حمایت ایرانمال، در پیست یخ این مجموعه تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کند.
این موفقیت نشان‌دهنده تلاش و پشتکار مثال‌زدنی ورزشکاران و مربیان تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران است و امیدواریم شاهد موفقیت‌های روزافزون این تیم در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

اعضای تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران از رئیس سازمان صدا و سیما به دلیل پوشش مستقیم مسابقات خود در رویدادهای مختلف با اهدای یک پیراهن تیم ملی که به امضای ملی پوشان رسیده بود تقدیر و تشکر کردند

گفتنی است، تیم فوتبال ساحلی ایران بعنوان یکی از پرافتخارترین تیمهای ورزشی ایران نیز از سوی آرای مردمی بعنوان برترین تیم جشنواره «قهرمان ایران» از نگاه مردم شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899469

دیگر خبرها

  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند