Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شروع زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس دهم، تنور تبلیغات و توسل به روش های جدید و گاهی عجیب و غریب از سوی نامزدهای تصدی کرسی مجلس گرم و گرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۶۴۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت چالشی کاندیداها در میدان مناظره‌ها

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی آماده برگزاری انتخاباتی پرشور در دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

استان لرستان دارای هفت حوزه انتخابیه اصلی بوده که در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، نمایندگان منتخب شش حوزه انتخابیه با رأی مردم مشخص شدند و انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی باتوجه‌به رقابت نزدیک کاندیداها، به‌دور دوم کشیده شد.

رقابت چالشی کاندیداها در میدان مناظره‌ها

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی، «محمدرضا ملکشاهی راد»، «رضا سپهوند»، «هادی هاشمی نیا» و «قدرت الله ایمانی» قرار است با یکدیگر به رقابت بپردازند، رقابتی که در یک هفته منتهی به برگزاری دور دوم انتخابات، بیشتر در مناظره‌های تلویزیونی و همچنین فضای مجازی داغ‌تر شده است.

تا کنون دو مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی در شبکه استانی لرستان برگزار شده، در این مناظره‌های تلویزیونی، رقابت چالشی بیشتر در بین «محمدرضا ملکشاهی راد» که سابقه و تجربه حضور در مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد و همچنین «رضا سپهوند» که از چهره‌های علمی این حوزه انتخابیه به شمار می‌آید، وجود دارد.

در این میان «هادی هاشمی نیا» در این مناظره‌های تلویزیونی خود را در حاشیه امن قرار داده و تنها نسبت به ارائه برنامه‌ها و اقدامات خود در مجلس آینده در صورت رأی‌آوردن اقدام کرده و این «قدرت الله ایمانی» است که در مناظره‌های تلویزیونی که این روزها فضای انتخاباتی مرکز لرستان را گرم‌تر کرده حضور پیدا نکرد و این امر موجب ایجاد سؤالاتی در اذهان عمومی مردم شد.

ردپای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و نشست‌های خانگی

همچنین هر کدام از کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی اقدام به راه‌اندازی کانال‌ها و گروه‌های مجازی در شبکه‌های مختلف تلگرام، اینستاگرام، ایتا و… کرده‌اند تا از دیگر رقبای خود عقب نمانند، استفاده از فضای مجازی اگرچه ممکن است دارای برخی از محاسن باشد و استفاده از کاغذ و پوسترهای رنگی را به حداقل برساند، اما آنچه واضح بوده، تأثیرگذاری منفی آن بر انتشار اخبار غیرصحیح و شایعه است.

برگزاری نشست‌های خانگی از سوی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از دیگر نمونه‌های تبلیغات انتخاباتی در لرستان است، نامزدها برای جمع‌کردن آرای مردم به محله‌های مختلف می‌روند و در منازل اقوام و فامیل اقدام به ارائه برنامه‌ها و سخنرانی‌های خود می‌کنند.

باتوجه‌به فضای قومی و قبیله‌ای که در لرستان وجود دارد، تجربه نشان داده که این شکل از تبلیغات همیشه برای کاندیداها ثمربخش بوده و این امر موجب شده که کاندیداها بر برگزاری این‌گونه نشست‌های خانگی پافشاری فراوانی داشته باشند.

انتخابات تمام الکترونیک برگزار می‌شود

محمدباقر احمدی چگنی فرماندار خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی، ۴۳۰ شعبه اخذ رأی در دور اول انتخابات داشتیم و همین تعداد را مجدد برای برگزاری دور دوم انتخابات در نظر گرفته‌ایم و تعداد شعب اخذ رأی اضافه یا کسر نشده است.

وی عنوان کرد: از مجموع ۴۳۰ شعبه اخذ رأی، ۳۶۵ شعبه مربوط به شهرستان خرم‌آباد به‌عنوان حوزه اصلی و ۶۵ شعبه دیگر آن مربوط به حوزه فرعی، یعنی چگنی است.

فرماندار مرکز لرستان، بیان داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت کاملاً الکترونیک برگزار خواهد شد.

احمدی چگنی با تأکید بر اینکه از دستگاه‌های احراز هویت پیشرفته‌تری استفاده خواهیم کرد، گفت: این دستگاه‌ها مجهز به قسمت اثر انگشت هم هستند.

کد خبر 6096310

دیگر خبرها

  • رقابت چالشی کاندیداها در میدان مناظره‌ها
  • پیاده‌روی خانوادگی دخترانه در بلوار ارم همدان طی دهه کرامت
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • سابقه نامزدهای انتخابی را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران