Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - وزير كشور در پي پيشنهاد شوراي اسلامي شهر سنندج، با صدور حكمي منوچهر فخری را به عنوان شهردار جديد اين شهر منصوب كرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۶۴۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره‌جنوبی به اوکراین وام کم بهره می‌دهد

بر اساس یک توافقنامه بین وزیر دارایی کره جنوبی و همتای اوکراینی‌ اش، سئول دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار به کی‌یف وام کم بهره پرداخت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، چوی سانگ موک وزیر دارایی کره‌جنوبی که برای شرکت در نشست وزرای دارایی و معاونان بانک مرکزی کشورهای گروه- ۲۰ و اولین نشست سه‌جانبه با همتایان آمریکایی و ژاپنی خود به واشنگتن سغر کرده بود با سرگی مارچنکو همتای اوکراینی هم دیدار و توافقنامه برنامه های وام کم بهره را امضا کرد.

بر همین اساس، سئول توافقنامه ای با کی‌اف امضا کرده تا بودجه همکاری‌اقتصادی این کشور جنگ‌زده فراهم و مسیر اجرای تعهد خود برای تامین دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار وام کم‌بهره را هم هموار کند.

کره‌جنوبی سال گذشته متعهد شده بود که ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار به اوکراین حمایت مالی کند، که در آن ۲۰۰ میلیون دلار کمک اولیه در قالب کمک‌های بشردوستانه برای نیازهای اضطراری اوکراین در سال جاری ارائه خواهد شد و ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار هم تحت عنوان وام‌های بلند مدت و کم‌بهره از راه صندوق همکاری توسعه اقتصادی (EDCF) از سال ۲۰۲۵ به کی‌اف داده خواهد شد.

طرفین در این نشست توافق کردند که پروژه‌هایی را که به بازسازی و توسعه اوکراین کمک می‌کنند را با هم بررسی کنند.

چوی همچنین در دیدار با کریستالینا جورجیوا مدیرعامل صندوق بین‌المللی پول یک قرارداد کمک مالی ۵۵ میلیون و ۹۶۰ هزار دلاری برای طرح کاهش فقر و رشد اعتماد سازمان (PRGT) امضا کرد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم)
  • (تصاویر) مراسم ختم مادر همسر منوچهر متکی
  • مراسم ختم مادر همسر منوچهر متکی(عکس)
  • (ویدئو) ایران و پاکستان، امروز چه سند‌هایی امضا کردند؟
  • همدم تازه منوچهر هادی پس از یکتا ناصر (فیلم)
  • (ویدئو) همدم تازه منوچهر هادی پس ازحواشی اخیر
  • همدم تازه منوچهر هادی پس از یکتا ناصر
  • (تصویر) ظاهر جدید مازیار لرستانی در فیلم منوچهر هادی
  • عکس| ظاهر جدید مازیار لرستانی در فیلم منوچهر هادی
  • کره‌جنوبی به اوکراین وام کم بهره می‌دهد