Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر می گوید: در حال حاضر نزدیک به 500 فرزند شاهد، ایثارگر و جانباز در استان بوشهر بیکار هستند و این اتفاق برای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۷۴۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۲ هزار شهید و ۷۵ هزار مجروح

نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی برای ۱۷۵ مین روز پیاپی به جنایت نسل کشی در باریکه غزه ادامه می‌دهند و با حملات هوایی و توپخانه‌ای کشتار‌هایی فجیع و خونبار را علیه غیرنظامیان فلسطینی مرتکب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز جمعه در ۱۷۵مین روز پیاپی با حملات هوایی و توپخانه‌ای گسترده به جنایت نسل کشی در غزه و کشتار خونین جنایات هولناک علیه غیر نظامیان در مناطق اشغال شده ادامه می‌دهند.

وزارت بهداشت غزه: رژیم صهیونیستی ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۷ جنایت فجیع علیه خانواده‌های غزه مرتکب شده است؛ تا کنون ۷۱ شهید و ۱۱۲ مجروح به بیمارستان‌ها انتقال یافته اند. پیکر بسیاری از قربانیان به دلیل جلوگیری نظامیان صهیونیستی از دسترسی نیرو‌های امدادی هنوز زیر آوار مانده اند یا در خیابان‌ها پراکنده هستند.

جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی به رغم صدور قطعنامه شورای امنیت بین الملل مبنی بر آتش بس فوری در ماه مبارک رمضان، با هدف قرار دادن منازل مسکونی و نقاط پر ازدحام و خیابان‌های غزه، صد‌ها غیر نظامی را به شهادت رسانده یا مجروح کردند.

در یکی از این حملات، ۶ شهروند فلسطینی از جمله یک پدر و سه فرزندش در حمله جنگنده‌های رژیم اشغالگر به منزل خانواده موسی در اردوگاه المغازی در غزه به شهادت رسیدند.

خبرگزاری وفا نیز از شهادت و مجروح شدن ده‌ها شهروند فلسطینی در حملات شب گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه خبر داد.

منابع محلی گفتند در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزل خانواده معمر در جنوب خان یونس در غزه ۱۲ نفر به شهادت رسیده و شماری نیز مجروح شدند.

در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مسجد "سعد بن ابی وقاص" در جبالیا واقع در شمال غزه یک خانم به شهادت رسیده و چند شهروند دیگر مجروح شدند.

در حمله هوایی دیگری به ساختمان‌های نزدیک برج الوحده در محله النصر در غرب و محله تل الهوا در جنوب غزه شماری از شهروندان به شهادت رسیده یا مجروح شدند. در حمله دیگری از سوی ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب اردوگاه الشاطئ در غزه، شماری از شهروندان مجروح شدند.

جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین اردوگاه النصیرات در مرکز غزه زیر آتش گرفتند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۲ هزار شهید و ۷۵ هزار مجروح
  • نبود پایگاه امداد دریایی گناوه یک‌زنگ خطر است!
  • پایگاه امداد دریایی گناوه از نان شب هم واجب تر است
  • ◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • گرد و خاک شدید در این مناطق | رانندگان مواظب باشند 
  • تولید و تأمین روزانه ۴۴۵ هزار مترمکعب آب در استان بوشهر در نوروز
  • خیران؛ بزرگترین رکن نهضت مدرسه‌سازی