Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)دومین یادواره ۵۷ شهید بخش بیکاه شهرستان رودان با حضور خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، آحاد مختلف مردم، مسئولین لشکری و نهادهای دولتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۷۶۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نایبی عصر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران، ضمن ابراز خرسندی از عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» توسط سپاه پاسداران از برگزاری یادواره «شهدای اقشار» در شهرستان‌های استان تهران تا قبل از سوم خرداد ماه و سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

نایبی با اشاره به تجربه موفق برگزاری یادواره «شهدای اقشار» در کنگره ۲۴ هزار شهید تهران، اجرایی کردن این اقدام، در شهرستان‌های استان را حرکتی بزرگ دانست و گفت: در نظر داریم با اجرای این یادواره، در خلال برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید، هر شب پنج نفر از خانواده شاخص شهدای اقشار را از شهرستان‌های دیگر و مجموعاً ۹۰ نفر از خانواده شهدا به اجلاسیه دعوت شوند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران هدف از برگزاری کنگره شهدا را گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و عنوان کرد: انتظار این است که این مراسم در هر شهرستان با اثرگذاری بالا و حضور گرم مردم و مسؤولان برگزار شود.

وی در ادامه یکی از امتیازهای برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران را عدم تمرکز در یک نقطه اعلام و بیان کرد: اینکه تمام شهرستان‌های استان تهران در برگزاری این کنگره سهیم هستند و هر کدام نقشی را ایفا می‌کنند باید به فال نیک بگیریم.

نایبی با اشاره به مشارکت فرمانداران در برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران از آنان خواست برای قدردانی از صبر، متانت و از خودگذشتگی خانواده شهدا با تمام توان پای کار باشند تا این مراسم به بهترین شکل برگزار شود.

کد خبر 6080366

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای روستای سرخا پایین بندرعباس
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات
  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر