Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@22:47:13 GMT

شخصیت‌های ضد اجتماعی، اسیر در جنون اخلاقی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر: ۵۷۷۳۹۱۲

در قرن نوزدهم گفته می شد که افراد ضد اجتماعی به «جنون اخلاقی» مبتلا هستند. یعنی قادر به درک و رعایت موازین اخلاقی نیستند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۷۷۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تصویری حماس درباره کشته شدن اسیر اسرائیلی

شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین با انتشار ویدئویی، نحوه کشته شدن یکی از اسرای اسرائیلی را شرح داد و تأکید کرد که کابینه اسرائیل درباره وضعیت اسرا به شهرک‌نشینان صهیونیست دروغ می‌گوید.

به گزارش فارس؛ گردانهای عزالدین القسام –شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین- امروز سه‌شنبه بار دیگر پیام ویدئویی خطاب به خانواده‌های اسرای اسرائیلی منتشر کرد.

القسام در این فایل، خطاب به این خانواده‌ها گفت: «انهدام بیمارستانها توسط ارتش شما و خارج کردن آن از مدار خدمات‌رسانی، باعث شده است که اسرایتان کشته شوند. ملت ما نیز از این مسئله در عذاب هستند. زمان رو به پایان است و دولت شما دروغ می‌گوید.

ابو عبیده سخنگوی القسام امروز اعلام کرد که «جودی فاینشتاین» اسیر زن اسرائیلی که ماه گذشته به همراه یک اسیر دیگر طی بمباران‌ها زخمی شده بود، امروز جان خود را از دست داد.

القسام هم در این ویدئو درباره نحوه کشته شدن وی خبر داد: این اسیر، در هفتم اکتبر به شدت زخمی شد و در یکی از بیمارستانهای نوار غزه تحت درمان قرار گرفت. وی بلافاصله پس از بهبودی، به محل بازداشت خود بازگردانده شد».

به گفته این گروه مقاومت، فاینشتاین پس از آن، در یک حمله هوایی اسرائیل به همراه یک اسیر دیگر، زخمی شد و به خاطر نبود امکانات پزشکی در نوار غزه، جان خود را از دست داد؛ زیرا ارتش صهیونیستی بیمارستانها را منهدم کرده بود.

این در حالی است که حماس شب گذشته موافقت خود را با طرح پیشنهادی آتش‌بس در غزه و به تبع آن تبادل اسرا اعلام کرد، ولی صهیونیستها با انجام حملات هوایی به «رفح»، مخالفت خود را با این طرح اعلام کردند.

یک مقام اسرائیلی امروز گفت که یکی از نقاط کلیدی اختلاف نظر در مذاکرات آتش بس این است که آیا 33 اسیری که قرار است در مرحله اول توافق آزاد شوند زنده هستند یا مُرده.

به گفته این مسئول صهیونیست، حماس متعهد شده که 33 «گروگان» اسرائیلی را در مرحله اول توافق آزاد کند اما حماس گفته که این 33 نفر می‌تواند شامل گروگانهای زنده یا مرده باشد.

 این مقام اسرائیلی همچنین گفته، اختلاف دیگری که در مذاکرات وجود دارد این است که چه تعداد «گروگان» در هر هفته از توافق باید آزاد شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیام تصویری حماس درباره کشته شدن اسیر اسرائیلی
  • کشته شدن یک اسیر دیگر صهیونیست در غزه+فیلم
  • حماس از کشته شدن یک اسیر اسرائیلی خبر داد
  • بازگشت شکوهمندانه لیون در یک بازی جنون‌آمیز و برتری 4-3 مقابل لیل / فیلم
  • معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است
  • پلیس فتا: ۹۱ درصد حجم «آلودگی جرایم غیر اخلاقی» مربوط به اینستاگرام است
  • مشکل آب مشهد به سرعت قابل حل است
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • جزئیات اجرای طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل