Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@22:29:23 GMT

قذافی به دنبال کشتن ملک عبدالله بود

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۵ | کد خبر: ۵۸۰۶۰۵۷

روزنامه ایندیپندنت روز شنبه در گزارشی از پرونده مخفی مربوط به توطئه دو تن از مخالفین سعودی که از طرف قذافی در سال 2003 قصد ترور ملک عبدالله را داشتند،.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۸۰۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس

حجت‌الاسلام صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در جلسه‌ای با شهرداری و هیئت امنای امامزاده عبدالله بافق گفت: در این جلسه اجرای طرح جامع امامزاده عبدالله بافق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او افزود: باتوجه به اینکه شبستان امامزاده عبدالله چندین سال است که ساخته شده و مورد استفاده قرار نگرفته است و ورودی آن مشکل داشت به توافقاتی در این جلسه رسیدیم که تا پنج ماه آینده ورودی شبستان ساخته و شبستان بهره برداری شود.

صادقی بیان کرد: طرح جامع امامزاده با طرح جامع شهری انطباق داده شود و درصورت تایید مشاوران و کارشناسان، ادامه اجرای طرح را خواهیم داشت.

او گفت: آستان مقدس مستغلات و رقباتی دارد که منبع درآمدی است که می‌تواند برای امامزاده هزینه شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد تصریح کرد: در بحث مولدسازی قرار شد، امینی برای آستان مشخص شود تا این امین بتواند هرچه سریع‌تر اجرای طرح توسعه امامزاده عبدالله بافق را پیش ببرد.

او گفت: توجه خاصی به این بقعه وجود دارد و برنامه‌ها و مراسمات مذهبی و فرهنگی مختلفی در این آستان برگزار می‌شود. 

صادقی افزود: این امامزاده ظرفیت این را دارد که در سطح کشور، شاخص باشد و باید در این زمینه تلاش کرد تا برنامه‌های این آستان در شبکه‌های ملی منعکس شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند
  • نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • تاکید سران اردن و بحرین بر دور کردن منطقه از تنش نظامی
  • انتقاد گوندوعان از آرائوخو: گل‌خوردن بهتر از این است که اخراج شوید و تیم را به کشتن دهید
  • درخشش ورزشکاران مازندران در جام «عبدالله موحد»
  • کیفیت بالای مسابقات کشتی آزاد جام عبدالله موحد
  • از کشتن افراد عینکی به جرم روشنفکر بودن تا حذف پول و مذهب از مناسبات اجتماعی / فاجعه‌بارترین حرکت قرن بیستم برای ساخت اتوپیای روستایی
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟