Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بر اثر وقوع دو فقره حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان اهر، یک نفر فوت و 7 نفر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۸۱۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

غلامعلی نیک‌فهم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: از ابتدای آغاز طرح نوروزی در بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۲ تا ششم فروردین ۱۴۰۳، تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان ثبت و طی این مدت بیش از ۸۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان جابجا شده‌اند.

وی افزود: پرترددترین محور استان گیلان محور رشت - امامزاده هاشم با متوسط روزانه ۵۲ هزار و ۳۰۸ وسیله نقلیه و پس از آن آزاد راه رشت - قزوین با تردد متوسط روزانه ۵۰ هزار و ۳۱۲ خودرو به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان خاطرنشان کرد: از بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۲ تا ششم فروردین ۱۴۰۳، ۹۸۳ هزار و ۱۷۳ وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.

نیک‌فهم تصریح کرد: طی این مدت ۷۵۴ هزار و ۸۸۱ وسیله نقلیه از استان خارج شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۲ درصد در خروج کاهش داشته است.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی، بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین - رشت با ۴۸۹ هزار و ۷۷۰ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر - چابکسر نیز با ۳۰۱ هزار و ۵۳ وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با بیان اینکه بیشترین میزان خروجی استان از طریق محور چابکسر - رامسر با تردد ۲۸۴ هزار و ۳۶۱ وسیله نقلیه بوده است، گفت: از ابتدای طرح نوروزی، متوسط تردد در محورهای مواصلاتی استان ۷۰۱ وسیله نقلیه در ساعت بوده است و بیشترین تردد در محورهای استان در روز یکشنبه پنجم فروردین با متوسط تردد ۸۴۷ وسیله نقلیه در ساعت به ثبت رسیده است.

نیک‌فهم خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی، بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخلی استان، مربوط به محور امامزاده هاشم - تقاطع سراوان با متوسط تردد روزانه ۵۲ هزار و ۳۰۸ وسیله نقلیه در روز و پس از آن محور آزادراه - قزوین رشت (امامزاده هاشم) با متوسط تردد روزانه ۵۰ هزار و ۳۱۲ وسیله نقلیه در روز بوده است.

وی گفت: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی کاربران جاده با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان است و هموطنان می‌توانند از طریق این سامانه از آخرین وضعیت راه‌ها و از ترافیک جاده‌ای مطلع شوند.

کد خبر 739508

دیگر خبرها

  • کاهش ۸ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در خراسان شمالی/تصادفات فوتی در استان ۲۵ درصد افزایش یافت
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • یک فوتی و ۸ مصدوم در دو سانحه رانندگی در خوزستان
  • توقیف ۹۶ دستگاه خودرو متخلف در محورهای مواصلاتی لرستان
  • حوادث هفته اول نوروز در کرج یک فوتی و ۶ مصدوم بر جا گذاشت
  • تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد تا ۶ فروردین در زنجان
  • کاهش ۵۳ درصدی مجموع فوتی‌های حوادث رانندگی
  • ارتفاع برف بهاری در تمرچین پیرانشهر به ۳۰ سانتیمتر رسید