Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@07:30:03 GMT

تابارز: سوارز پخته‌تر شده است

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ | کد خبر: ۵۸۱۷۴۹۴

اسکار تابارز، سرمربی تیم ملی اروگوئه، معتقد است لوئیس سوارز گذشته جنجالی اش را پشت سر گذاشته ‏و اکنون به بازیکن پخته تری تبدیل شده است.‏.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۸۱۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار ۳۰ ساعته تیم ملی‌جودو‌ هم‌ جواب نداد!

به گزارش "ورزش سه"، سی و‌دومین دوره مسابقات جودوى قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودوى مردان و بانوان ايران با ترکیب ۱۱ جودوکا قرار بود بامداد روز‌ پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به این رقابت ها اعزام شوند،اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پروازهای فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان برای حضور در این رقابت ها نیز با مشکل روبرو شد.

اما با توجه به زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو با مسوولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی های لازم جهت حضور جودوکاران کشورمان در مراسم وزن کشی و‌قرعه کشی مسابقات انجام داد و در نهایت بلیط اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان ايران برای ساعت ۱۸ روز‌ پنج شنبه(۳۰ فروردین ماه) از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) صادر شد تا ملی پوشان کشورمان ابتدا به مقصد دبی سفر کنند و پس از آن به کشور هنگ کنگ اعزام شوند، اما متاسفانه بازهم مسوولان فرودگاه از تاخیر در پروازهای کشور امارات خبر دادند.

این  تاخیرها و لغو پروازها برای چندین بار و در ساعات مختلف تکرار شد و در نهایت صبح امروز( جمعه) پس از ۳۰ ساعت انتظار ملی پوشان ايران در سالن انتظار، تمام پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره) لغو و در نهایت تیم ملی جودو بخاطر زمان کم باقی مانده تا مراسم قرعه کشی و مراسم وزن کشی مسابقات از سفر به این رقابت ها بازماندند.
با این حساب جودوکاران کشورمان فرصت حضور در سی و دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی آسیا را از دست دادند.

دیگر خبرها