Web Analytics Made Easy - Statcounter

با افزایش نرخ بیمه شخص ثالث خودرو، قیمت برخی خودروهای داخلی افزایش یافت..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۸۵۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین وانت کیا احتمالا این شکلی خواهد بود /عکس

امیرمسعود عابدین: رندرهای کیا تاسمان جدید بر اساس عکس‌های رسمی منتشرشده توسط کیا در ماه گذشته است. قسمت جلوی پیکاپ بسیار خاص و عجیب بوده و شامل یک جفت چراغ جلوی کوچک در لبه‌های بیرونی است که در راستای گلگیرهای مشکی‌رنگ قرارگرفته‌اند.

نه‌تنها موقعیت این چراغ‌ها کمی غیرمتعارف است، بلکه دی‌لایت T شکلی نیز دارند. این رندرها تاسمان را با جلوپنجره‌ای غیرعادی نشان می‌دهند که شامل یک عنصر مرکزی مشکی است.

به گزارش خبرآنلاین، نمای جانبی جدیدترین مدل کیا نیز کاملاً غیرعادی است. ادوات مشکی‌رنگ و خطوط روی درب‌ها توجه مخاطب را به سمت خود جلب می‌کند. قسمت عقبی طراحی معمولی‌تری دارد و دارای یک نوار نور و چراغ‌های LED پیچیده‌ای است که به‌صورت عمودی قرار گرفته‌اند.

تاسمان احتمالاً از همان ساختار بدنه نسل دوم شاسی‌بلند موهاوی بهره می‌برد. درحالی‌که انواع پیشرانه‌ها در بین بازارها متفاوت است، اما طبق شنیده‌ها حداقل یک موتور دیزلی در این ‌بین وجود دارد که احتمالاً موتور ۲٫۲ لیتری چهار سیلندر CRDi بوده که در دیگر مدل‌های کیا و هیوندای یافت می‌شود.

پیشرانه دیزلی که در حال حاضر در هیوندای سانتافه و کیا سورنتو در سراسر بازارهای جهانی به کار می‌رود، ۱۹۹ اسب بخار قدرت و ۴۴۱ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که کیا آن را با گیربکس اتوماتیک و چهار چرخ محرک قابل انتخاب در تاسمان جفت کند.

تاسمان مستقیماً در برابر رقبای معتبری مانند تویوتا هایلوکس، فورد رنجر، ایسوزو دی مکس، میتسوبیشی تریتون و فولکس‌واگن آماروک قرار می‌گیرد و برای فروش در استرالیا، نیوزیلند، آسیای جنوب شرقی، کره، آفریقا، خاورمیانه و ... در دسترس خواهد بود.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903915

دیگر خبرها

  • اولین وانت کیا احتمالا این شکلی خواهد بود /عکس
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هونگچی EQM5 برقی بی ام کارز + مشخصات، عکس و قیمت Hongqi EQM5
  • قیمت روز محصولات سایپا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • L90 ایرانی؛ رونمایی از رقیب جدید تارا و دنا
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • قیمت روز محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد