Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس آنلاین: گفتند روحانی بودن شغل نیست، روحانی باید شغل داشته باشد یا باید معلم باشد، یا باید مؤلف باشد، یا محقق باشد، بالاخره باید یک منبع درآمدی از قِبلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۸۵۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح آدینه در در دیدار با اساتید حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) بسطام به میزبانی دفتر امام جمعه این شهر نمونه گردشگری، سربازی برای امام زمان (عج) را بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه دانست.

وی افزود: اگر زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی در روایات معادل زیارت امام حسین (ع) عنوان شده است به دلیل سِنخیّت حضرت عبدالعظیم با سیدالشهدا (ع) است.

امام جمعه سمنان با اشاره به روایتی منسوب به امام رضا (ع) گفت: امام معصوم در این روایت به حضرت عبدالعظیم حسنی می‌فرماید «سلام ما را به شیعیان ما برسان و بگو شیطان را به خود راه ندهند و آنان را به راستی در گفتار، ادای امانت و سکوت در کارهای لایَنفع امر کن» امام رضا (ع) در این روایت همچنین شیعیان را به پرهیز از جدال و ستیزه‌جویی با یکدیگر و زیارت برادران دینی امر فرموده است.

به گزارش مهر، در ابتدای این دیدار امام جمعه بسطام و نیز مدیر و اساتید حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) این شهر به بیان دیدگاه‌ها و طرح دغدغه‌های خود پیرامون مسائل مختلف پرداختند.

کد خبر 6088948

دیگر خبرها

  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • روحانیون و طلاب قم، لباس نظامی پوشیده اند برای جنگ با که؟ با زنان و دختران این سرزمین؟!
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است