Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوگل تصویری از ساختمان آدم فضایی‌ها منتشر کرد/ستاره سینمای آمریکا در لیست مجرمان/ احمقانه‌ترین پوشش برای دزدی+تصاویر - دبلیو خبر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۸۸۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند

دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا، یکی از ساختمان‌های این دانشگاه را تسخیر کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا، ساختمان خوابگاه همیلتون در این دانشگاه را تسخیر کردند.

در همین حال، ساعاتی قبل مقامات دانشگاه در یک اطلاعیه هشداردهنده از کارکنان و دانشجویانی که در این خوابگاه اقامت دارند، خواسته بودند تا از هر گونه تردد خودداری کنند.

در این اطلاعیه آمده است: محدودیت دسترسی و منع تردد در این مکان تا زمانی که شرایط بهتر شود، برقرار است. امنیت هر یک از ساکنان این خوابگاه حایز اهمیت است. از صبر و شکیبایی، همکاری و درک شما سپاسگزاریم.

شبکه خبری سی‌ان‌ان با انتشار تصاویر ویدئویی گزارش داد که معترضانی که خوابگاه همیلتون را تسخیر کرده‌اند، بنرهایی را از پنجره های ساختمان بیرون قرار داده‌اند که بر روی آنها «انتفاضه» نوشته شده است.

این در حالی است که صبح امروز مقامات دانشگاه کلمبیا اعلام کردند تعلیق دانشجویان معترض حامی فلسطین را که کمپ های اعتراضی خود در محوطه دانشگاه را ترک نکنند، آغاز خواهند کرد.

این تصمیم پس از آن اعلام شد که آیوی لیگ که معروف ترین گروه دانشجویان خصوصی کشور آمریکاست، از بن بست در مذاکرات با معترضان برای پایان دادن به این تظاهرات خبر داد.

این دانشگاه طی نامه‌ای به دانشجویان معترض هشدار داد که آن دسته از دانشجویانی که تا ساعت 2 بعدازظهر امروز به وقت محلی کمپ های اعتراضی را ترک نکرده و تعهدنامه‌ای مبنی بر تخطی نکردن از سیاست های دانشگاه را امضا نکنند، با تعلیق مواجه شده و فاقد شرایط لازم برای تکمیل کردن ترم تحصیلی جاری خواهند بود. علاوه بر این، این دسته از دانشجویان حق ورود به دانشگاه و استفاده از فضاهای آموزشی دانشگاه را ندارند.

تصمیم برای آغاز تعلیق دانشجویان معترض دانشگاه کلمبیا در حال اتخاذ شد که در محوطه دانشگاه آستین در ایالت تگزاس نیز دهها دانشجوی معترض با نیروهای پلیس درگیر شده و پلیس برای متفرق کردن آنها از اسپری فلفل استفاده کرد. همچنین شماری از دانشجویان پس از مقاومت در برابر خروج از محوطه دانشگاه بازداشت شدند.

همچنین معترضان به جنگ غزه در محوطه دانشگاه منهتن تاکید کردند تا زمانی که معترضان دانشگاه کلمبیا به سه خواسته خود نرسند، آنها نیز کمپ های خود را ترک نمی کنند. خواسته های دانشجویان معترض دانشگاه کلمبیا بدین شرح است: عدم سرمایه گذاری، شفافیت در امور مالی دانشگاه و بخشش دانشجویان و اساتید با انضباط به دلیل حضور در اعتراض ها.

براساس گزارش رویترز، در محوطه 20 دانشگاه در 16 ایالت سراسر آمریکا، دانشجویان حامی فلسطین تجمعات اعتراضی برگزار کرده اند.

در حالی که هیچ نشانه‌ای از کاهش شدت اعتراضات در دانشگاه‌های سراسر آمریکا نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه غزه دیده نمی‌شود، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی اعلام کرد که بر اساس آمارهای این روزنامه آمریکایی، حداقل 900 نفر طی 10 روز گذشته در اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده‌اند.

همچنین بنا بر گزارش‌ها، حامیان فلسطین با طرفداران رژیم اسرائیل در دانشگاه یوسی‌ال‌ای درگیر شدند.

امروز نیز منابع خبری از تظاهرات گسترده در دانشگاه تگزاس آمریکا، در همبستگی با ملت فلسطین در غزه و در مخالفت با واشنگتن در حمایت از رژیم صهیونیستی خبر دادند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که دانشجویان کالیفرنیا ارواین و کالیفرنیا ریورساید تحصن‌های «باز و فراگیر» خود را علیه جنگ در غزه آغاز کردند.

اساتید دانشگاه کلمبیا در نیویورک نیز برای محافظت از دانشجویان معترض حامی ملت فلسطین در غزه زنجیره انسانی تشکیل دادند.

همچنین گزارش‌ها حاکی است که پلیس آمریکا تعدادی از فعالان و دانشجویان را که در حال سازماندهی تظاهرات در حمایت از فلسطین در مقابل دانشگاه تولین در نیواورلئان آمریکا بودند، سرکوب و بازداشت کرد.

دانشگاه فلوریدا هم اعلام کرد که 9 نفر در محوطه دانشگاه به دلیل آنچه نقض قوانین در جریان اعتراضات خوانده شد، بازداشت شدند.

موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از دستگیری صدها نفر از معترضان در دانشگاه کلمبیا گسترده‌تر شده و بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیا است.

اعتراضات از دانشگاه کلمبیا در نیویورک از 17 آوریل آغاز شد و دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای اسرائیل که در جنگ غزه نقش دارند شدند. معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته های مشابهی دارند.

تعلیق دانشجویان معترض دانشگاه کلمبیا

انتهای پیام/  

دیگر خبرها

  • دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟
  • نمای حیرت‌انگیز اسب سیاه آسمان از نگاه تلسکوپ فضایی جیمز وب / عکس و فیلم
  • چرا هنوز با موجودات فضایی ارتباط برقرار نکرده‌ایم؟
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • اولین تصاویر تلسکوپ فضایی اینشتین پروب چین منتشر شد
  • نخستین تصاویر اشعه‌ایکس از کاوشگر چشم‌خرچنگی
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار