Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:14:21 GMT

مخالفت فرمانداري تبريز با افزايش كرايه هاي درون شهري

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ | کد خبر: ۵۹۰۰۴۹۰

تبريز - ايرنا - فرمانداري تبريز با مصوبه شوراي اسلامي شهرستان تبريز در خصوص افزايش 17 درصدي كرايه هاي اتوبوس و تاكسي در شهر تبريز مخالفت كرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۹۰۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی میناخانی ظهر شنبه در مراسم روز حمل و نقل و ایمنی در محل راهداری زنجان، گفت: رعایت ایمنی موتورسیکلت اهمیت بسزایی دارد و این وسیله نسبت به خودرو بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین باید اقدامات پیشگیرانه از تصادفات آن مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته چهار درصد از مجموع تصادفات کل استان در جاده‌ها مربوط به موتورسواران بود، ابراز داشت: اغلب این تصادفات نسبت به داخل شهر به فوت راکبان منجر شد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان، گفت: امروزه استفاده از موتورسیکلت به دلیل مزیت‌های فراوان به ویژه سهولت دسترسی آن بیش از گذشته است.

میناخانی تاکید کرد: هم اکنون کارخانجات کشور نیز موتورسیکلت‌های متنوعی را تولید می‌کنند که در مقایسه با خودرو قیمت پایین‌تری دارد.

وی گفت: در بررسی پرونده‌های پزشکی قانونی نیز صدمات وارده به سر در فوتی‌های تصادفات موتورسیکلت بیش از گذشته است، و باید برنامه‌های پیشگیرانه در این خصوص عملیاتی شود که راهداری استان نیز اقدامات خوبی در ارتقای فرهنگ موتورسواری انجام داده است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان بیان داشت: جمعیت راکبان در روستاها بیشتر است و به همین دلیل فرهنگ سازی برای گروه‌های هدف انجام می‌شود.

میناخانی تاکید کرد: کلاه ایمنی در حدود ۷۵ درصد از صدمات سنگین در تصادفات پیشگیری می‌کند و متأسفانه رغبت مردم به استفاده از موتورسیکلت بیش از گذشته افزایش یافته و همین مساله موجب بروز تصادفات در جاده‌ها به ویژه شهرها شده است.

وی افزود: طبق آمارها ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان رخ می‌دهد و اغلب موتورسواران در هنگام تصادفات از ناحیه سر آسیب می‌بینند که همین مساله از نبود کلاه ایمنی ناشی می‌شود.

کد خبر 6089916

دیگر خبرها

  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند