Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@20:24:33 GMT

موفقیت‌های فوتسال حاصل یک کار گروهی است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ | کد خبر: ۵۹۱۲۷۰۰

دبیر کل فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی سازمان لیگ فوتسال گفت: بدون شک موفقیت های به دست آمده در سال گذشته حاصل تلاش‌های شبانه روزی مسئولان و خانواده فوتسال است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۹۱۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشتوانه مردمی بزرگ ترین سرمایه انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله رضوی نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در دهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج استان مرکزی اظهار کرد: تمام آزادیخواهان عالم و مردم ایران از طوفان الاقصی در پاسخ به عملکرد رژیم صهیونیستی و وعده صادق خرسند شدند چرا که هیمنه پوشالی و قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی با اجرای این عملیات در جهان شکسته شد.

وی افزود: بیش از ده‌ها هزار کودک، تنها توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند که این اقدامات پاسخی کوبنده، ماهیت مدعیان دروغین حامیان حقوق بشر را آشکار ساخت.

مسؤول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور تصریح کرد: در کمتر از ۵ دهه، شاهد پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم که این افتخارات و پیشرفت‌ها هرگز نباید فراموش شود و این مهم به برکت انقلاب و امام راحل و شهدا و مشارکت مردم حاصل شده است.

رضوی نژاد بیان کرد: پشتوانه انقلاب اسلامی مردم هستند و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری هر زمان امور به مردم واگذار شد پیشرفت‌های زیادی حاصل شد و به طور حتم می‌توان گفت، معجزه انقلاب اسلامی را حرکت مردم دانست.

وی اضافه کرد: بسیج تنها داشتن کارت بسیجی نیست و تمام افرادی که در راستای رفع مشکلات پیشگام و همراه هستند بسیجی هستند و به عنوان جهادگر در این حوزه فعالیت می‌کنند.

وی گفت: حضور پررنگ مردم باعث پیروزی انقلاب شد از این رو باید این بستر برای تحول و نقش آفرینی مردم در جامعه فراهم شود.

مسؤول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری کشور اضافه کرد: با علم می‌توان به قدرت دست یافت و تمدن سازی را عینیت بخشید از این رو تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند مرجعیت علمی است که با جهاد علمی حاصل می‌شود.

وی ادامه داد: اگر بتوان ظرفیت‌های موجود را برای حل مسائل انقلاب اسلامی بسیج کرد، به طور حتم نتایج خوبی حاصل خواهد شد و تحقق این مهم نیازمند تعامل و هم‌افزایی تمام ارگان‌ها با مردم است.

کد خبر 6100478

دیگر خبرها

  • اولین واکنش النصر به شایعه مصدومیت رونالدو
  • پشتوانه مردمی بزرگ ترین سرمایه انقلاب اسلامی است
  • پاسخ جشنواره کن به تهدید اعتصاب کارکنان
  • بسیاری از دستاوردهای استان مرکزی همت سپاه و بسیج حاصل شد
  • هیچ فضیلتی بدون رنج حاصل نمی شود / رنج برای دستیابی به خرد کافی نیست ولی لازم هست
  • ساخت گونه ای جدید و بسیار خطرناک از ویروس ابولا توسط دانشمندان چینی
  • کتف دررفته، حاصل شادی گل دوم استقلال!
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» در شهر درود برپا می‌شود
  • تداوم حمایت هواداران یوونتوس از الگری: باید در تیم ما بمانی / عکس
  • سیمون مارسینیاک، داور جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ