Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ايرنا- مجري طرح انتقال آب از سد تنظيمي اميركبير به شهر تهران از آغاز عمليات اجرايي كانال سرريز تصفيه‌خانه ششم تهران در محدوده تقاطع سرريز با قطعه نخست آزادراه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۹۱۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حج عمره پس از وقفه ۹ ساله

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آغاز عملیات حج عمره پی از وقفه ۹ ساله خبر داد و گفت: عملیات رفت پروازهای حج تا ۱۳ اردیبهشت ادامه دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سعید چلندری با اشاره به  آغاز عملیات حج عمره پس از 9 سال وقفه و اعزام پنجاه درصد از زائران خانه خدا از ترمینال سلام، اظهار کرد:  این عملیات از امروز سوم اردیبهشت با اعزام زائران خانه خدا از ترمینال سلام همزمان با برگزاری مراسم بدرقه با حضور حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقه در امور حج و زیارت، رئیس سازمان حج و زیارت و عبداله بن صعود العنزی سفیر کشور عربستان در ایران و تنی چند از مقامات کشوری و لشکری آغاز شد و عملیات رفت تا 13 اردیبهشت ادامه خواهد داشت. 

وی با بیان اینکه در عملیات حج عمره امسال پنج هزار و 720 زائر خانه خدا عازم سرزمین وحی می‌شوند، اظهار داشت: دو هزار و 860 زائر از طریق ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای انجام این فریضه مقدس عازم عربستان می‌شوند و درمجموع همین میزان نیز از ده فرودگاه دیگر به عمره مفرده مشرف می شوند

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه آخرین پرواز برگشت زائران در تاریخ 23 اردیبهشت خواهد بود، گفت: تمامی پروازها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) انجام می‌شود.

وی یادآور شد: اعزام زائران حج تمتع نیز از 24 اردیبهشت ماه آغاز می شود و ترمینال سلام بعنوان پایانه زیارتی با مساحت 54 هزار مترمربع ظرفیت بسیار بالایی برای ارائه خدمات به حجاج و زائران عتبات را در سطح بسیار خوب دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • جزییات پروازهای حج عمره اعلام شد
  • عملیات حج عمره پس از وقفه ۹ ساله آغاز شد
  • آغاز عملیات حج عمره پس از وقفه ۹ ساله
  • عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • مانور آغاز عملیات اجرایی مولدسازی روستا‌های همدان
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • آغاز عملیات اجرایی باند دوم سه راهی مهردشت به حسین آباد