Web Analytics Made Easy - Statcounter

از روز گذشته تاکنون خبری در رسانه های مختلف جهان به ویژه رسانه های آمریکایی در حال انتشار است که توجهات را به سمت و سوی حوادث یازدهم سپتامبر برده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۹۱۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد

رضا خوش تراش پسندیده مدیر اداره هنرهای تجسمی بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: همزمان با فرارسیدن پنجم اردیبهشت ماه و سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس، مرکز هنرهای تجسمی انقلاب (مهتا) بنا بر یکی از فرمایشات ویژه حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با موضوع شکست آمریکا در قالب یک طرح گرافیکی تازه ترین تولید خود را رونمایی کرده است، این طرح با وام گرفتن از این سخن از معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند: «شن‌ها مامور خدا بودند» تولید شده است.

خوش‌تراش پسندیده با بیان اینکه موضوع شکست و درهم کوبیده شدن استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی غاصب، کنش‌های فرهنگی و سیاسی را پیش رو دارد لذا این اداره برخود واجب دانست که این موضوع اهمیت ویژه ای برای بسیج داشته و در همین راستا بایستی تولیدات فاخر و ویژه ای را در دستور کار قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری که همگی از جهان بینی والایی برخوردارند، اداره هنرهای تجسمی بسیج در نظر داشته که در راستای منویات ایشان این نوع محتواها و طرح ها را به منصه ظهور دربیآورد.

جهت دریافت فایل طرح ها به اینجا مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه نقالی و روایتگری واقعه طبس
  • دستگیری چند متهم به جاسوسی برای چین در آلمان و انگلیس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • ۱۸ هزار و ۳۹۸ واقعه ولادت در قم به ثبت رسید
  • هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند
  • دلجویی کاپیتان استقلال از نیروی انتظامی و کمیته انضباطی
  • ببینید | ثبت یک واقعه نادر
  • رد ادعای کذب یک رسانه معاند درباره فدراسیون کاراته
  • رسانه‌های فلسطینی از دروغ آمریکا در میزان کمک‌رسانی به غزه پرده برداشتند