Web Analytics Made Easy - Statcounter

بيرجند - ايرنا - عضو گروه پژوهشي « بهينه سازي توليد و فرآوري عناب، زرشك و زعفران » جهاد دانشگاهي خراسان جنوبي گفت: با كشت 400 اصله نهال عناب، اين.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۹۱۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی همه ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن تا شهریور انجام شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباس زاده عصر امروز شنبه در اولین جلسه شورای مسکن خراسان جنوبی در سال جاری تاکید کرد: آماده سازی همه ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی تا شهریور ماه سال جاری باید تمام شود.

وی با اشاره بر این که باید در ایجاد زیرساخت‌های سایت‌های نهضت ملی مسکن استان تسریع شود، خاطر نشان کرد: همه بانک‌های که در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن در استان مشکل دارند، به دبیرخانه شورای مسکن مشکل خود را اعلام کنند تا از مرکز پیگیری لازم برای حل آن انجام شود.

عباس زاده ادامه داد: از مجموع ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی، در ۴۲ سایت قرار داد آماده سازی منعقد شده است.

وی با بیان این که ۲۴ هزار و ۳۰۳ نفر در استان برای دریافت تسهیلات مسکن به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد سه هزار و ۳۴۸ نفر در انتظار تعیین شعبه و هشت هزار و ۸۹۰ واحد قرارداد منعقد کرده‌اند.

وی در زمینه عملکرد بانک‌های خراسان جنوبی در خود مالکی شهری خاطر نشان کرد: دو هزار و ۴۴۹ نفر در این خصوص برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل خراسان جنوبی معرفی شده‌اند که همه آنها تعیین شعبه شده‌اند و هزار و ۳۵۷ نفر انعقاد قرارداد دارند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: در مقاطع زمانی مختلف به ترتیب ۵۰، ۷۹، ۳۵۰، ۹۸ و۴۵۰ هکتار زمین به نهضت ملی مسکن در شهرستان طبس الحاق شده‌اند.

عباس زاده گفت: کارگران شاغل در معادن زغال سنگ شهرستان طبس با وجود این که طبسی نیستند، به دلیل سکونت پنج سال در این شهرستان در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند و در مجموع هرچند کل جمعیت شهرستان طبس ۴۰ هزار نفر است اما به اندازه دو برابر جمعیت فعلی آن، زمین باید به متقاضیان مسکن در قالب نهضت ملی مسکن باید به متقاضیان این شهرستان واگذار شود.

کد خبر 6077027

دیگر خبرها

  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • ذخیره‌سازی ۵ میلیون و ۷۹۰ هزار مترمکعب روان‌آب در سد‌های خراسان جنوبی
  • اتمام مرحله آماده سازی ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی تا شهریور ماه
  • آماده سازی همه ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن تا شهریور انجام شود
  • آماده سازی ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن استان تا شهریور
  • انعقاد قرار آماده سازی در۴۲ سایت نهضت ملی مسکن
  • افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی پست برق فوق توزیع عبدالخان
  • افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی پست برق فوق توزیع عبدالخان در کرخه
  • «جهش تولید» راه‌ حلی جز مردمی‌سازی و مشارکت مردم در اقتصاد ندارد
  • افزایش ظرفیت پست برق فوق توزیع عبدالخان در کرخه