Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی جاوید پیش از ظهر امروز در مراسم معرفی مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر یاسوج از ادغام این دو سازمان تاکسی‌رانی و اتوبوسرانی تحت عنوان سازمان حمل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۹۲۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳ برابری تردد مسافر از پایانه‌های مرزی

در بازه زمانی ۱۰ روزه از اجرای طرح سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳، میزان تعداد تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور از ۴۶۵ هزار نفر گذشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد هدایتی، مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: تردد مسافر از پایانه‌های مرزی کشور در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است به گونه‌ای که طی بازه زمانی ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ الی ۶ فروردین ۱۴۰۳ با تردد ۴۶۵ هزار و ۵۷ نفر از پایانه‌های مرزی در مقایسه با ۱۵۹ هزار و ۷۸۵ تردد در بازه زمانی مشابه در سال قبل، افزایش تقریباً سه برابری را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: افزایش آمار تردد، ماحصل افزایش چشمگیر ظرفیت پایانه‌های مرزی و ایجاد امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در آنها است به گونه‌ای که پایانه‌های مرزی مهران و شلمچه جایگاه‌های اول و دوم را به عنوان پرترددترین مرزهای مسافری بین‌المللی به خود اختصاص داده‌اند که این موضوع نشان می‌دهد عتبات عالیات مقصد اول سفرهای زمینی برون مرزی ایرانیان را به خود اختصاص داده است.

بر اساس اعلام سازمان راهداری، مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پس از این دو مرز، پایانه مرزی رازی در جایگاه بعدی قرار دارد و این پایانه‌های مرزی تردد به ترتیب ۱۳۵ هزار و ۶۶۱، ۹۰ هزار و ۲۶۶ و ۵۱ هزار و ۲۹۶ مسافر را در این ایام ثبت کرده‌اند.

کد خبر 739361

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی مسافران هوایی از مرز ۲ میلیون نفر گذشت
  • ایجاد خودروی ارتباط سیار در آتش‌نشانی قم
  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • کرایه تاکسی در رشت گران شد
  • مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • افزایش ۳ برابری تردد مسافر از پایانه‌های مرزی
  • ۶۲۲۰ مسافر سیستان و بلوچستان متعهد بهبود رفتار ترافیکی شدند