Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@12:42:23 GMT

علاقه بارسلونا به جذب کاپیتان دورتموند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ | کد خبر: ۵۹۳۶۴۹۶

در ادامه گمانه‌زنی‌ها درمورد تیم آینده کاپیتان دورتموند، امروز اعلام شد آبی اناری‌های اسپانیا هم به جذب او تمایل دارند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۹۳۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین دیشب در دیداری دوستانه موفق شد کاستاریکا را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد. گل‌های تیم لیونل اسکالونی را آنخل دی‌ماریا، الکسیس مک‌آلیستر و لائوتارو مارتینز به ثمر رساندند.

اگرچه برای دیگر بازیکنان این یک بازی دوستانه عادی بود اما در دقایق پایانی و برای رودریگو دی‌پل تبدیل به یک بازی خاطره‌انگیز و ویژه شد.

ستاره اتلتیکو مادرید در دقیقه ۷۲ به‌جای جیووانی لوسلسو وارد زمین شد. تنها پنج دقیقه پس از ورود او موفق شد روی گل سوم تأثیرگذار باشد و گل مارتینز با پاس او به ثمر برسد.

لحظاتی بعد هم با خروج دی‌ماریا از زمین، او به یک دستاورد بزرگ‌تر رسید: کاپیتانی آلبی‌سلسته. هافبک بنفیکا بلافاصله پس از دیدن شماره‌اش بر روی تابلو، به سراغ دی‌پل رفت و بازوبند را بر بازوی او بست. در همین حین ستاره اتلتیکو کلمه «ممنون» را بارها تکرار و از دی‌ماریا تشکر کرد.

این اولین بار بود که دی‌پل بازوبند کاپیتانی تیم ملی آرژانتین را بر روی دستش می‌بیند. قطعا آخرین بار هم نخواهد بود زیرا اکنون او کاپیتان سوم تیم است و در صورت نبود لیونل مسی و دی‌ماریا در زمین، می‌تواند بازوبند را بر دست ببندد.

او پس از بازی در مورد این اتفاق بزرگ گفت:«برای من افتخار بزرگی است. این بازوبند در اختیار بازیکنان بزرگی بوده است و حالا من بسیار خوشحالم که توانستم آن را داشته باشم.»

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • پس از 19 سال؛ یک بازیکن از آرسنال کاپیتان تیم ملی انگلیس شد
  • کاپیتان سابق آلمان: فرانسه مدعی اصلی یورو است
  • نیم‌‌نگاه دورتموند به وضعیت دین هویسن؛ جانشین متس هوملس از یوونتوس می‌آید؟
  • برای بارسلونا رقیب پیدا شد: علاقه آرسنال به خرید ژائو کانسلو
  • منچستریونایتد پیگیر وضعیت فرانچسکو کاماردا / گاتزتا