Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اجرای طرح مدام دانش آموزان دبستان بهشت ناحیه دو زاهدان امور مدرسه خود را یکروز بدست گرفتند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۹۴۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در امتداد اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهر که با افتتاح مدارس در بخش‌ها و نواحی مختلف شهرستان مشهد همراه است، آیین افتتاح پیش‌دبستانی و دبستان خیرساز بانو پروین گرجستانی ویژه دانش‌آموزان استثنایی بخش رضویه مشهد، با حضور محسن بخشی معاون فرماندار مشهد، آذر رشیدی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش، غلامعلی رأفتی رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی، جواد روحانی رییس آموزش و پرورش استثنایی استان و جمعی از اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان برگزار شد.

۳۰ میلیارد ریال، اعتبار ساخت مدرسه

محسن بخشی، معاون فرماندار مشهد در حاشیه این مراسم تأکید کرد: این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر و با زیربنای ۲۵۰ متر مربع، با فراهمآوری مشترک اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و خیر مدرسه ساز بانو پروین گرجستانی به بهره برداری رسیده و پیش از این، زمین پروژه توسط خیر دیگری به نام استاد علی جان مقیمی به اداره آموزش و پرورش استثنایی اهدا شده بود.

معاون فرماندار مشهد بیان کرد: خرداد سال گذشته بود که همایش خیرین نیک‌اندیش رضوی را در مشهد برگزار کردیم تا با حضور جمعیت کثیری از نیکوکاران شهرستان، ۲۴ شاخص اساسی و راهبردی را که مشهد در آنها از سرانه متوسط کشور پایین‌تر است، موردبررسی قرار دهیم. در آن نشست تعیین شد که چهار شاخص آموزش، ورزش، بهداشت و آب از جمله مصادیق و اولویت‌هایی است که جبران کاستی‌های موجود در آنها فقط با کمک مردم و خیران قابل جبران است و از همان زمان، مقدمات اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهر به کمک مردم فراهم شد.

وی با تأکید بر اینکه تاکنون ده‌ها مدرسه به همت مشترک آموزش و پرورش و خیران مدرسه‌ساز در شهرستان مشهد افتتاح شده است، اظهار کرد: احداث مدارس خیرساز نسبت به مدارس دولتی، سرعت بیشتری دارد و پروژه‌های از این قبیل با سرعت و البته دقت بیشتری به سرانجام می‌رسند، زیرا علاوه بر اینکه برکت حمایت خیر متوجه پروژه می‌شود، مردم نیز این مدارس را از خود می‌دانند و در مراقبت، حمایت و نگهداری از آنها توجه بیشتری به خرج می‌دهند.

۸۰ درصد از مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند

آذر رشیدی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در حاشیه این مراسم تصریح کرد: هشتاد درصد از مدارس استثنایی استان خیرساز هستند و این حاصل نگاه ویژه خیرین گرانقدر به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است. در همین راستا، این مدرسه نیز به شمار مدارس استثنایی خیرساز شهرستان افزوده شد تا پاسخگوی بخش دیگری از نیازهای فرزندان عزیز ایران اسلامی باشد.

کد خبر 6093515

دیگر خبرها

  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه
  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!