Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمام نامزدهای فدراسیون فوتبال در سمت‌های مختلف از سوی مراجع ذیصلاح تأیید شدند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۹۴۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند

کمتر از ۱۰ روز به انتخاب نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان مانده است، در این گزارش بر آن شدیم تا به معرفی نامزدهای راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، قطار انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایستگاه دوازدهم دوباره از فردا در استان خراسان جنوبی به راه می‌افتد تا منتخبان حوزه بیرجند، دریمان و خوسف در این استان برای نشستن روی کرسی‌های بهارستان شناسایی شوند.

حوزه بیرجند، درمیان و خوسف در خراسان جنوبی تنها حوزه بدون نماینده است که تکلیف آن در بیست‌ویکم اردیبهشت مشخص می‌شود.

از مجموع ۳۳ نفر کاندیدا و ۱۴۳ هزار و ۴۳۰ رای صحیح، «علی مولوی حقیقی» با ۲۴ هزار و ۲۰۲ رأی و «سیدحسن هاشمی» نیز با ۲۶ هزار و ۸۰۹ رای، دو نامزدی هستند که برای انتخاب کرسی نمایندگی مجلس مجددا خود را در معرض انتخاب مردم قرار می دهند.

علی مولوی حقیقی:سردار مولوی متولد ۱۳۲۷، ۶۵ ساله، بازنشسته سپاه و ساکن مشهد است، وی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، مسئولیت بسیج شهرستان بیرجند، قائن و سپس فردوس را بر عهده داشت و در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های بسیاری شرکت کرد و پس از آن به عنوان فرمانده منطقه مقاومت بسیج کردستان (تا سال ۷۶) فرمانده منطقه مقاومت بسیج شرق تهران( تا سال ۷۸) فرمانده منطقه مقاومت بسیج سیستان و بلوچستان (تا سال ۸۵) و معاون امنیتی استانداری خراسان رضوی، مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی، نماینده استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران بود.

مولوی تحصیلات دانشگاهی خود را در مقطع کارشناسی مدیریت و تکمیلی مدیریت علوم دفاعی از دانشگاه امام حسین(ع) به پایان رساند و در سطح دانشگاهی مشغول به تدریس است.

سید حسن هاشمی:هاشمی متولد ۱۳۵۱ و دارای مدرک دکترای تخصصی حوزه جرم و جزا و جرم شناس است،وی از سال ۱۳۷۸ تاکنون عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند است.

هاشمی، مسئولیت‌هایی همچون مدیرگروه حقوق قضائی دانشگاه بیرجند، معاونت آموزشی دانشگاه بیرجند و سال ۹۲ و ۹۳ ریاست دانشگاه بیرجند را برعهده داشته است،وی دبیر هیئت امنای دانشگاه استان و بیرجند نیز بوده و همچنین وکیل پایه یک دادگستری است و به عنوان مشاور حقوق استانداری خراسان جنوبی نیز فعالیت کرده است.

به گزارش ایمنا، خراسان جنوبی با حدود ۱۵۲ هزار کیلومتر مربع وسعت سومین استان پهناور کشور است که دارای چهار حوزه انتخابیه بیرجند،خوسف،درمیان _ فردوس،سرایان،بشرویه و طبس _ قاینات _ نهبندان و سربیشه است.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۶۷ شعبه ثابت و ۱۲۰ شعبه سیار اخذ رای در روز بیست‌ویکم اردیبهشت برای حوزه انتخابیه بیرجند،خوسف و درمیان پیش‌بینی شده است، ۶۰۸ هزار و ۵۵۸ نفر واجد شرایط رای دادن در خراسان جنوبی‌ بوده که از این تعداد، ۳۴هزار و ۵۳۱ نفر رای اولی هستند.

تبلیغات این دوره از انتخابات از ساعت هشت صبح سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود و تا یک روز قبل از برگزاری انتخابات ادامه دارد.

کد خبر 749509

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است