Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه خدمات همراه پرهام، با نام تجاری موبیرو به دنبال جذب نیروی جوان و پرانرژی برای سمت های(کارشناس تولید محتوای ... نوشته استخدام کارشناس تولید محتوای چند رسانه ای در گروه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۹۵۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری عوامل برنامه «به افق فلسطین» پیش از ظهر امروز در اداره کل روابط عمومی سیما برگزار شد.

در این نشست عوامل این برنامه شامل علی گنجی مدیر گروه سیاسی شبکه افق، حسین قاسمی تهیه کننده، حمید انصاری سردبیر و سید حسین حسینی و مهدی آقاموسی تهرانی مجریان این برنامه حضور داشتند.

در ابتدای این نشست، حسین قرایی مدیر روابط عمومی سازمان صدا و سیما ضمن خوش آمدگویی به اهالی رسانه و عوامل برنامه «به افق فلسطین»، پویایی تداوم این برنامه برای بیش از ۱۹۰روز را نشانه کیفیت بالای آن و استقبال مخاطبان از آن دانست. وی همچنین به حضور برادر سردار شهید محمدرضا زاهدی در این جلسه نیز اشاره کرده و آن را عامل تبرک و تیمن نشست دانست.

علی گنجی مدیر گروه سیاسی شبکه افق در ابتدای این نشست عنوان کرد: «به افق فلسطین» یک تجربه رسانه‌ای شیرین برای شبکه افق بود. ما برنامه‌ای تحلیلی و تخصصی بودیم که بعد از «طوفان الاقصی» صفر تا صد به صورت تحلیلی به این عملیات و مقاومت مردم غزه بپردازیم. با توجه به این گستردگی، گروه‌های مختلف شبکه مثل گروه معارف و گروه اجتماعی را هم را درگیر کردیم. بچه‌ها واقعا مجاهدان کار کردند و ما یک کار جهادی را تجربه کردیم.

وی اظهار کرد: مهم این بود که صدای مردم فلسطین برای کشور‌های منطقه و مردم کشورمان باشیم. بسیاری از بخش‌های برنامه، به زبان عربی ترجمه می‌شد و در صفحات عربی زبان دست به دست می‌شد. ما از یمن، عراق، لبنان، افغانستان و ... کارشناس و مهمان داشتیم. بنابریان میتوانم بگویم به افق فلسطین برنامه جبهه مقاومت بود. اتفاقا برخی دوستان در چشم انداز آینده برنامه پیشنهاد دادند که «به افق مقاومت» داشته باشیم. فغلا این را به عنوان پیوست برنامه (پلاس) در نظر گرفته ایم، چون بالاخره در این کشور‌ها تحولاتی در حال رخ دادن است.

گنجی گفت: در شب عملیات «وعده صادق» هفت ساعت برنامه زنده داشتیم که یک رکورد بود.

حسین قاسمی تهیه کننده برنامه هم عنوان کرد: از مسئولان کشوری هر آن کس که به موضوع فلسطین مربوط می‌شد. محدودیتی برای دعوت کارشناسان نداشتیم در شب عملیات «وعده صادق» از ساعت ده شب آماده باش کامل بودیم و تا صبح هم برنامه زنده داشتیم. اصولا از یک هفته قبل از این عملیات هم تقریبا اعضای گروه به صورت ۲۴ ساعته و شیفتی حضور داشتند.

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • سه گروه اصولگرایان از نظر عباس عبدی : از "ارزشی های واقعی" تا "بی شخصیت های هتاک"
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • خوانش انتقادی مخاطبان چهار نسل از محتوای رسانه‌ای
  • رسانه در اختیار موسیقی پاپ است/کنسرت «هوران» با ۱۴ قطعه به صحنه تالار وحدت می‌رود
  • سرای نوآوری رسانه و محتوای دیجیتال راه‌اندازی می‌شود
  • ارشاد اقناعی