Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@08:44:34 GMT

خشم کاربران از حجاب نصف و نیمه هیفا وهبی+تصویر

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر: ۵۹۶۹۴۱۲

عکس جدیدی از هیفا وهبی خواننده معروف لبنانی در شبکه های اجتماعی، با انتقادات زیادی روبه رو شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۹۶۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد

این ویژگی حافظه در زمان معرفی این چت‌بات، فقط برای بخش کوچکی از کاربران در دسترس بود، اما اکنون برای مشترکان ChatGPT Plus در خارج از اروپا یا کره در دسترس است. حافظه ChatGPT به ۲ روش کار می‌کند تا پاسخ‌های روبات چت را شخصی‌تر کند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، اولی این است که به شما اجازه می‌دهد به ChatGPT بگویید جزئیات خاصی را به‌خاطر بسپارد و دومی با یادگیری از مکالمات مشابه الگوریتم‌های دیگر در برنامه‌ها است. حافظه ChatGPT این چت‌بات را به دستیار هوش مصنوعی بهتری تبدیل می‌کند. از آنجایی که این حافظه ممکن است مشکلات امنیتی ایجاد کند و کاربران از این نظر نگران شده‌اند، شرکت OpenAI مدعی شده است کاربران همیشه بر آنچه ChatGPT نگه می‌دارد، کنترل خواهند داشت.

شرکت OpenAI در یک پست وبلاگ نوشت: در تغییری نسبت به آزمایش قبلی، اکنون ChatGPT به کاربران می‌گوید چه زمانی حافظه‌ها به روز می‌شوند. کاربران می‌توانند آنچه را که ChatGPT به خاطر می‌آورد، با بررسی آنچه که روبات چت از مکالمات گرفته است و حتی با ایجاد فراموش کردن جزئیات ناخواسته ChatGPT مدیریت کنند. این چت بات همیشه می‌تواند جزئیات را در طول مکالمات فعال به یاد بیاورد.

برای مثال، اگر از روبات چت بخواهید یک ایمیل را پیش‌نویس کند، می‌توانید فورا آن را با عبارت «حرفه‌ای‌تر کنید» دنبال کنید و به یاد می‌آورد که در مورد ایمیل صحبت می‌کردید. اما اگر به اندازه کافی صبر کنید یا مکالمه جدیدی را شروع کنید، همه چیز از پنجره خارج می‌شود.

دیگر خبرها

  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد
  • چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • اذعان بی‌بی‌سی به ساختگی بودن اسناد درباره نیکا شاکرمی
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟