Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@16:27:56 GMT

آموزش علمی به زارعان راهكار مقابله با سيلاب

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر: ۵۹۸۷۳۴۲

استاندار اردبيل گفت: برای مقابله با سيلاب مناطق سيل خيز استان اردبیل بايد روش ها و الگوهايی به زارعان ارائه شود كه درآمد و بهره وری آنها را تضمين كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۹۸۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلات مطالعات اسلامی وپژوهش‌نامه تبلیغ و ارتباطات دینی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، دو مجله مطالعات اسلامی حقوق و پژوهش‌نامه تبلیغ و ارتباطات دینی به همت مجتمع آموزش عالی علوم‌انسانی اسلامی المصطفی رونمایی شد.

حجت‌الاسلام بناری، رئیس مجتمع آموزش عالی علوم‌انسانی اسلامی المصطفی در آئین رونمایی از دو مجله علمی مطالعات اسلامی حقوق و پژوهش‌نامه تبلیغ و ارتباطات دینی مجلات، تدوین و چاپ مجلات پژوهشی را از اصلی‌ترین اولویت‌های مراکز آموزشی پژوهش‌محور توصیف و بر جایگاه ویژه نشریات علمی در حوزه علوم‌انسانی و اسلامی تصریح نمود.

وی ضمن تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه علوم انسانی اسلامی، با بیان اینکه برای مجموعه‌های بین المللی، کاربرد قلمرو علوم انسانی از جایگاه خاصی برخوردار است، خاطرنشان کرد: جامعه المصطفی به عنوان نهاد دینی بین المللی می‌تواند از ابزار علوم انسانی بیشترین بهره برداری را در نشر و بسط معارف ناب الهی داشته باشد.

حجت الاسلام بناری علوم انسانی را بارزترین بستر افزایش گستره نفوذ دانشی در عرصه بین الملل دانست و یادآور شد: در بحث بسیار مهم علوم انسانی، عرصه مجلات و نشریات علمی – تخصصی از جایگاه تأثیرگذاری برخوردارند.

وی با بیان اینکه به روز بودن محتوای مجلات و حرکت آن در خط سیر دانش، نیازمند همکاری و مشارکت گروه‌های علمی است، بر لزوم حمایت و پشتیبانی علمی از مجلات تخصصی تصریح و حضور و نقش افرینی اساتید را قوام و غنای مجلات تخصصی دانست.

رئیس مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی اذعان داشت: حرکت به سمت ارتقا رتبه‌های پژوهشی از جمله رویکردهای درخور توجه بوده، مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی خود را موظف به پشتیانی از رویکردهای علمی خروجی محور می‌داند.

طاهری، معاون پژوهش مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی، در آئین رونمایی از مجله‌های مطالعات اسلامی حقوق و پژوهشنامه تبلیغ و ارتباط دینی، گزارشی از روند تدوین مقالات ارائه نمود و تصریح کرد: امیدواریم هر گروه علمی بتواند یک مجله پژوهشی را راه اندازی و تدوین نماید؛ چرا که در مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی جای فصلنامه‌های علمی پژوهشی با رویکردهای متنوع دانشی خالی است.

حجت الاسلام میرصالح حسینی سردبیر مجله پژوهشنامه تبلیغ و ارتباطات دینی نیز در ادامه این مراسم ضمن ارائه گزارشی از مراحل تدوین این نشریه با بیان اینکه این نشریه بعد از ۱۰ سال احیا شده است، خاطرنشان کرد: هدفگذاری هر گروه علمی یک نشریه علمی پژوهشی، بسیار ارزشمند بوده، می‌تواند در ثمربخشی پژوهش‌های علمی و ارتقا دانشی پژوهشی‌ها بسیار مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه پژوهشنامه تبلیغ و ارتباطات دینی با تلاش مخلصانه محققان و پژوهشگران به زیور طبع آراسته شده است، خاطرنشان کرد: مقالات ارائه شده در این شماره از پژوهشنامه با همکاری گروه‌های متعدد علمی و اساتید فاخر حوزه و جامعةالمصطفی نگاشته شده است.

علی قبادیان، جانشین سردبیر مجله مطالعات اسلامی حقوق نیز در ادامه ضمن تقدیر از تمام تلاشگران احیای این مجله ارزشمند، از حمایت‌های حجت الاسلام والمسلمین بناری و دکتر حاجی تقدیر و گزارشی از آمار مقالات دریافتی، ارزیابی شده و در دست چاپ ارائه نمود.

وی به برخی از دغدغه‌ها و مشکلات سخت‌افزاری و نرم افزاری تدوین مجلات تخصصی اشاره نمود و اذعان داشت: چاپ مستمر، یکی از الزامات نشریات تخصصی است، تداوم این حرکت علمی ارزشمند و اخذ رتبه‌های پژوهشی نیازمند همکاری همگانی اساتید و پژوهشگران است.

حاجی مدیر گروه حقوق مجتمع آموزش عالی علوم انسانی و اسلامی نیز در بخشی از این مراسم بر اهمیت انعکاس اندیشه‌های ناب اسلامی در بسترهای مختلف دانشی تأکید و پژوهشی را مسیری در تجلی جهاد تبیین عنوان کرد و اذعان داشت: تدوین مجله نخستین گام در اخذ مجوزها و رتبه‌های علمی و بین المللی مراکز آموزشی است؛ توجه توأمان به گسترش تعدد نشریات علمی و اخذ رتبه‌های ملی و بین‌المللی، بسیار ارزشمند، قابل‌تقدیر و تحسین است.

وی تدوین محلات تخصصی مشترک در همکاری با مجموعه‌های بین المللی خارج از کشور و چاپ و نشر آن به زبان‌های متنوع را مورد تاکید قرار داد و اذعان داشت: هدفگذاری تدوین و چاپ حداقل یک مجله عربی و انگلیسی برای سال اینده از الزاماتی است که باید در همکاری و حمایت مجموعه‌های ستادی دنبال شود.

حاجی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه هم آنی کار اجرایی و پژوهشی، کار را برای میدان داران تدوین مجلات پژوهشی سخت می‌کند، از تلاش مخلصانه و ثمر بخش اساتید، پژوهشگران و محققان تقدیر و تشکر نمود.

کد خبر 6099173 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیئت علمی ابلاغ شد
  • مجلات مطالعات اسلامی وپژوهش‌نامه تبلیغ و ارتباطات دینی رونمایی شد
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیات علمی
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد