Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@12:48:57 GMT

تخمه هندوانه ها راز دزدان خشن را فاش کرد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۰۲۶۴۹۶

گردانندگان باند حرفه ای سرقت از کاروانسراها در کمینگاه پلیس دستگیر شدند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۰۲۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسن یزدانی نام بزرگی در کشتی جهان است که از سال ۲۰۱۵ با نقره جهانی لاس‌وگاس خودش را به عنوان یک ستاره دوست‌داشتنی مطرح کرد.

او یک سال بعدش با شکست انور گدویوف روس در فینال المپیک ۲۰۱۶ ریو، در برزیل طلای المپیک گرفت تا یکی از حلقه‌های طلایی کشتی آزاد ایران در المپیک‌ها را از آن خود کند.

حسن یزدانی از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۳ به هر مسابقه‌ای که اعزام شد، بدون مدال برنگشت و اکنون با ۹ مدال جهانی و المپیک رکورددار تعداد مدال در کشتی ایران است.

از سال ۲۰۱۷ و جام‌جهانی کرمانشاه، درست هنگامی که به نظر می‌رسید او بتواند بی‌رقیب طلا‌های پی‌درپی‌ای را در کشتی جهان از آن خود کند، سروکله کشتی‌گیری باهوش و فوق‌العاده پیدا شد که حاصل ۶ مبارزه آنها (جام‌جهانی کرمانشاه، جهانی ۲۰۱۸ بوداپست، المپیک ۲۰۲۰ توکیو، جهانی ۲۰۲۱ اسلو و جهانی‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ بلگراد) تا امروز ۵-یک به سود تیلور دنبال می‌شود.

حسن یزدانی سنگین‌ترین شکستش مقابل حریف آمریکایی را در فینال جهانی ۲۰۲۳ تجربه کرد، جایی که با کتف آسیب‌دیده روی تشک رفت و ضربه فنی شد.

او، اما بعد از جهانی بلگراد، نماینده ۸۶ کیلوگرم تیم ملی در بازی‌های آسیایی بود وباتوجه به اینکه در آسیا رقیبی ندارد، توانست مدال طلای هانگژو را از آن خود کند.

یزدانی در بازگشت از بازی‌های آسیایی چین، کتفش را جراحی کرد و این چیزی است که حالا حضور او را در المپیک سوم زندگی‌اش در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

کشتی‌گیری که هیچ‌گاه از مسابقه انتخابی فرار نکرده و در این زمینه تابع نظر کادرفنی‌های وقت بوده، قرار است از اوایل اردیبهشت ماه روی تشک برگردد و رفته رفته مرور فن و تمرین کشتی را آغاز کند.

بازگشت او به تشک، قطعا نمی‌تواند تضمین آمادگی‌اش برای حضور در میدان سنگینی، چون المپیک باشد و کتف «پادشاه» و وضعیت آمادگی او بعد از جراحی و دوری ۶ ماهه از تشک، چون هندوانه دربسته‌ای است که تنها در مسابقه میزان آمادگی‌اش برای همراهی تیم ملی در بازی‌های المپیک مشخص خواهد شد.

پیش از این رئیس فدراسیون کشتی که خودش نیز در ۲۵ سالگی به دلیل جراحی ناموفق کتف مجبور به خداحافظی از دنیای قهرمانی شد، گفت که معمولا جراحی‌های کتف در ورزش ایران ناموفق بوده و ابراز امیدواری کرد که این روال برای حسن یزدانی تکرار نشود.

از سوی دیگر در چرخه انتخابی تیم ملی سال ۲۰۲۴، تا اینجای کار هادی وفایی‌پور نفر اول است که بعد از شکست علی سوادکوهی در فینال مسابقات کشوری، در تورنمنت یاشاردوغو نیز مدال طلا گرفت و اگر در مسابقات قهرمانی آسیا هم طلا بگیرد، حق اوست که در رقابت با حسن یزدانی برای کسب دوبنده تیم ملی در ۸۶ کیلوگرم المپیک باشد.

ضمن اینکه به نظر می‌رسد کامران قاسم‌پور هم بعد از تجربه ناموفق حضور در وزن المپیکی ۹۷ کیلوگرم، قصد بازگشت به ۸۶ کیلوگرم را دارد؛ بنابراین مسابقه انتخابی رودرروی داخل ایران یا اعزام همزمان مدعیان وزن ۸۶ کیلوگرم به تورنمنت بین‌المللی می‌تواند گره‌گشای معمای این وزن برای المپیک باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • پیشنهاد طب سنتی؛ هر روز یک مدل آجیل بخورید