Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@20:20:16 GMT

بازداشت عامل اشاعه فساد و فحشا در پوشش سایت همسریابی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۰۳۰۶۵۳

رئیس پلیس فتا فارس از دستگیری فردی خبر داد که در فضای مجازی با راه اندازی سایتی با عنوان همسریابی اقدام به اشاعه فساد و فحشا در جامعه می کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۰۳۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ هیچ تصویری از پیروزی در شهر رفح نیست

تحلیلگران صهیونیست به اوضاع آشفته «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اشاره و از وحشت وی از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین المللی کیفری خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از رأی الیوم، بن کاسبیت تحلیلگر کهنه کار صهیونیست با اشاره به تداوم جنگ افروزی نتانیاهو و اصرار بر حمله به رفح در مقاله‌ای در رسانه صهیونیستی معاریو نوشت: «هیچ تصویری از پیروزی در شهر رفح نیست و نتانیاهو از شدت وحشت فلج شده و قادر به اتخاذ یک تصمیم مهم نیست. علت هراس و وحشت او نیز نگرانی شدید از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی کیفری است.»

این تحلیلگر صهیونیست افزود: نتانیاهو مدتی است که باری بر روی دوش اسرائیل است و باید کنار رود. تنها موضوعی که نتانیاهو را به سمت دیوانگی و حمله به رفح سوق می‌دهد، حکم بازداشتی است که دادگاه بین‌المللی لاهه تهدید به صدور آن علیه او می‌کند.

وی به نقل از دو منبع عالی رتبه که یکی از آنها صهیونیست نیست، ادامه داد: نتانیاهو در جریان گفت‌وگوی تلفنی اخیر خود با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، او را تهدید کرده که اگر مانع از صدور حکم بازداشت بین‌المللی علیه او نشود، از مذاکرات مربوط به آتش بس دست خواهد کشید و به رفح؛ با یک میلیون آواره یا بدون آن، حمله خواهد کرد.

کاسبیت افزود: نتانیاهو طبق گفته افراد نزدیک به او هفتاد تا هشتاد درصد از وقت و انرژی خود را بر صدور حکم بازداشت بین‌المللی خود و مقامات صهیونیست متمرکز کرده است.

وی تاکید کرد: حکم بازداشت سرنوشت شخصی نتانیاهو است. وی نمی‌تواند زندگی بدون سفرهای لذت بخش به خارج را تصور کند.

شایهار تزوی دیگر تحلیلگر صهیونیست نیز در معاریو نوشت: اسرائیل انتظار تحولاتی را در جبهه‌های همزمان می‌کشد و طی روزها یا هفته‌های آتی ممکن است که به مرحله حساسی برسد که در جایگاه آن در سال‌های آتی تأثیرگذار است.

وی افزود: بحث درباره بازگرداندن اسرا، تشدید جنگ با حزب الله در شمال و نیز عادی سازی روابط با عربستان مطرح است. همه اینها در حالی است که خطر صدور حکم بازداشت از سوی دادگاه لاهه علیه مسئولان بارز اسرائیل وجود دارد. در وهله نخست به نظر می‌رسد که این تحولات از هم جدا هستند اما همه به یکدیگر مربوط هستند و هر تحولی بر دیگری به شکل مستقیم و دراماتیک تأثیر می‌گذارد.

کد خبر 751010

دیگر خبرها

  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ هیچ تصویری از پیروزی در شهر رفح نیست
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • لبه تیغ
  • افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا
  • فیلم/ تداوم بازداشت و سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • پایش مواد غذایی دریایی با جوهر هوشمند ایرانی
  • چند دانشجو در آمریکا بازداشت شده‌اند؟
  • هشدار متفاوت به روسای قوا تا کارمان به فاجعه نکشیده!
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود