Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – سفیر چین در عراق روز چهارشنبه با اشاره به حجم مبادلات تجاری میان چین و عراق گفت: چین شریك بزرگ تجاری عراق محسوب می شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۰۴۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات سران عشایر مختلف عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بغداد، در حالی که همچنان مراتب تشکر و قدردانی درخصوص اقدام شجاعانه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ قاطع به تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق ادامه دارد، روز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ شماری از سران قبایل وعشایر عراقی از مناطق مختلف این کشور ضمن دیدار با محمد کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، اقدام بجای ایران را مایه افتخار جهان اسلام و مسلمانان دانستند. سران عشایر همچنین نسبت به سکوت جامعه جهانی در برابر تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع در نوار غزه ابراز تاسف کردند. این نشست در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد برگزار شد. سفیر جمهوری اسلامی ایران از نقش مؤثر عشایر در دفاع از کشور عراق در مراحل مختلف به ویژه نقش برجسته آنان در برابر تهاجم داعش و ورود به صحنه با فتوای آیت الله العظمی سیستانی مرجعیت شیعه در عراق قدردانی کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • دلار تقریبا از مبادلات تجاری مسکو و پکن حذف شد
  • وجود برخی مشکلات و مسائل موجود در مرز پرویزخان
  • هدف‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری برای حجم مبادلات اقتصادی ایران و پاکستان
  • عراق اولین شریک تجاری گمرکات مازندران در صادرات کالا
  • رئیسی پیش از سفر به پاکستان و سریلانکا : هدف‌گذاری ما رسیدن به مبادلات ۱۰ میلیارد دلاری است / مردم پاکستان، علاقه‌مند به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • بیش از پنج میلیارد دلار مبادلات تجاری درمرز رسمی پرویزخان
  • پنج میلیارد و ۷۳۰ میلیون دلار میزان مبادلات تجاری مرز رسمی پرویزخان
  • افزایش چشمگیر مبادلات تجاری ریلی میان چین و اروپا طی سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴
  • کاهش حجم مبادلات تجاری میان افغانستان و پاکستان
  • ملاقات سران عشایر مختلف عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران