Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر پنج شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۹۵ مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد شهادت شهید اسدالله اناری و شهدای عملیات والفجر یک در گلزار شهدای تهران برگزار می‌شود. به گزارش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۰۴۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشییع شدند

حسن نورانی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر شهیدان غلامعلی عشیری لیوسی و منصور پورعزیز پور محمدی با حضور اقشار مختلف مردم در شهرهای دزفول و اهواز تشییع و به خاک سپرده شد.

وی اضافه کرد: پیکر مطهر شهید «غلامعلی عشیری لیوسی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول که پس از گذشت ۴۲ سال از شهادت، شناسایی و به دامان شهر رجعت کرده بود، صبح امروز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور مردم قدرشناس دزفول تشییع و به خاک سپرده شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ادامه داد: پیکر مطهر شهید عشیری صبح امروز از حسینیه ثارالله دزفول به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و در مکانی که پیشتر به عنوان یادبود برای وی ساخته شده بود، در جوار هم‌رزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

وی گفت: شهید پور عزیز پور محمدی نیز در قطعه دوم گلزار شهدای اهواز و کنار هم‌رزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشییع شدند
  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • ضرب سکه نقره ویژه بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت دانشگاهی در ایران از سوی بانک مرکزی
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد