Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: شعار روز جهانی بهداشت حرفه ای و ایمنی امسال با عنوان "استرس محیط کار، چالش همگانی" نامگذاری شده است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۰۴۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۵ هزار نظارت بهداشتی در طرح سلامت نوروزی تاکنون

ایسنا/قم مدیرگروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی تاکنون ۵ هزار ۵۸۵ مورد نظارت بهداشتی صورت گرفته است که طی آن ۱۴۸ اخطار کتبی صادر شده، ۴۲ مورد به مراجع قضایی معرفی، ۴ امکنه متخلف پلمب شده است.

نرگس جعفری، مدیرگروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت با اشاره به حضور جمع کثیری از زائرین و مسافرین نوروزی در استان قم گفت: مدارس منتخب جهت اسکان مسافران نوروزی جزء اماکنی است که به طور مستمر در طول اجرای طرح سلامت نوروزی تحت نظارت و کنترل و بازرسی بهداشتی بازرسان بهداشت محیط هستند تا مسافران با خیالی آسوده در این محل‌ها اقامت داشته باشند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، جعفری افزود: تمامی مراکز و اماکن ارائه دهنده خدمات به مسافران در ایام نوروز، توسط ۱۰ تیم بهداشت محیط از نظر وضعیت بهداشتی آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، حمام‌ها، سلامت آب و مواد غذایی مورد کنترل و بازرسی بهداشتی قرار می‌گیرند.

وی اظهار کرد: از آغاز طرح سلامت نوروزی تاکنون ۵ هزار ۵۸۵ مورد نظارت بهداشتی صورت گرفته است که طی آن ۱۴۸ اخطار کتبی صادر شده، ۴۲ مورد به مراجع قضایی معرفی، ۴ امکنه متخلف پلمب و ۷ هزار ۴۵۵ کیلو مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف شناسایی و از گردونه مصرف خارج شده است.

مدیرگروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت با تاکید بر اهمیت گزارشات مردمی درخصوص تخلفات بهداشتی، گفت: تاکنون ۱۹۰ مورد گزارش تخلف رسیده به سامانه شکایات بهداشتی مورد رسیدگی و پیگیری قرار گرفته است.

وی از همشهریان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را با سامانه کشوری ۱۹۰ گزارش کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیسی: مردم غزه نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند
  • مردم فلسطین با مقاومت خود نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند
  • ایستادگی مردم غزه نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشید
  • انجام بیش از ۵ هزار نظارت بهداشتی در طرح سلامت نوروزی تاکنون
  • ۱۰ چالش کلیدی میان چین و آمریکا در ۲۰۲۴
  • زنگ خطر برای اکوسیستم زاگرس مرکزی به صدا درآمد
  • مشارکت مردم در مقوله تولید، رمز عبور از چالش‌های اقتصادی است
  • برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود